    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: kredyty ze "stałym" oprocentowaniem?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 2 Dec 2021 21:09:55 +0100

    On Thu, 2 Dec 2021 20:13:16 +0100, Robert_DF wrote:

    > tylko problemem niekoniecznie musi być sama rata, ale kwota kapitalu
    > kredytu do spłaty
    >
    > klient wziął 100kchf, spłacił 20kchf, zostało mu 80kchf, kurs chf 2 zł
    > na początku a teraz 4,5
    >
    > miał 200kzł kredytu, spłacił 1/5 (w walucie kredytu) i zostało mu 360kzł
    > = jest w czarnej doopie

    Ogolnie nie - 200k zl to bylo 68 srednich pensji, 360k o jest 65
    srednich pensji (5504 w 2kw).

    Problem sie robi, jak chce mieszkanie sprzedac, albo kredyt
    refinansowac, bo mieszkanie nie stanowi zabezpieczenia ...
    ale mieszkania tez zrobily to co powinny, i podrozaly znacznie :-)

    > i tak zazwyczaj jest

    Wiec zaplacic wiecej i spac spokojnie, czy liczyc na swoja szanse?
    A w razie wpadki sie okaze, ze kredyt mozna uniewaznic :-)

    J.