  • Data: 2021-05-14 08:29:26
    Temat: Re: kredyt w PLN
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-13, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    [...]

    > I jaki wibor do takiego obliczenia się bierze? Obecny? To nie będzie
    > żadnego zapasu na ewentualny przyszły wzrost rat.

    Tak to działa. I tak działało przy frankowiczach.
    Ty musisz mieć mózg by się nie zadłużać się pod tzw. korek.

    > Jakiś szacowany, że "tyle to może wzrosnąć"?

    Muszą pokazywać symulację "co jeśli" wibor będzie taki,
    siaki, owaki. Ale na ile dociera do klienta że WIBOR MOŻE
    tak wzrosnąć, to nie wiesz. Ja stawiam, że do wielu
    zadłużających się na obecnej górce to nie dociera.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com