    From: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt studencki - czy jest szansa na jego zwiekszenie
    Date: Sun, 23 Jun 2002 21:40:07 +0200

    > Zresztą jejku - Bartku, napisz podanie o prolongowanie kredytu i na
    > pewno bank wyrazi na to zgodę.

    sorry, jezeli wydaje sie troche upierdliwy - sprawa wyglada tak, ze bardzo
    mile panie od kredytow, ktore mnie obsluguja w oddziale nie do konca maja
    pojecie, co robia i w momencie, gdy beda mnie probowaly zbyc, bo np. nie
    bedzie im sie chcialo zalatwiac mojego raczej nietypowego przypadku lub nie
    beda mialy pojecia jak do tego sie zabrac, chcialbym miec za soba raczej
    silne argumenty

    W kazdym badz razie dzieki za info, ktore do tej pory dostalem - a moze ktos
    mial sytuacje bardzo podobna do mojej i chetnie podzieli sie wrazeniami

    Pozdrawiam wszystkich!

    --
    Zobacz: Czego bogaci ucza swoje dzieci, a o czym biedni nie maja pojecia!
    http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=24948