  • From: "Marcin" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt studencki - czy jest szansa na jego zwiekszenie
    Date: Sun, 23 Jun 2002 16:23:15 +0200

    > ale niestety -w moim banku -PKOBP -dowiedzialem sie, ze kredyt ten jest
    > przewidziany
    > tylko i wylacznie na jedne studia / a o pozniejszej splacie tez mozesz
    > zapomniec :(

    Bzdura. W Pekao bez najmniejszego kłopotu prolongowano mi spłatę kredytu na
    czas do ukończenia następnych studiów, a także zaproponowano mi dalsze
    wypłacanie rat kredytu, po "przekroczeniu" kolejnego roku studiów. Mówiąc
    prościej - jeżeli po licencjacie rozpocznę studia na innym, 5-letnim
    kierunku, to od czwartego roku tychże studiów, bank ponowi wypłaty.

    Pozdrawiam,
    Marcin