  • 1. Data: 2004-01-16 13:48:12
    Temat: kredyt odnawialny w mbank
    Od: "paolo" <p...@p...onet.pl>

    co sadzicie o kredycie odnawialnym w mbanku?
    i drugie pytanie: czy myslac tylko o jednorazowym wykorzystaniu pelnej
    wysokosci kredytu jest to dobre rozwiazanie?

  • 2. Data: 2004-01-16 14:06:45
    Temat: Re: kredyt odnawialny w mbank
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paolo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > co sadzicie o kredycie odnawialnym w mbanku?
    > i drugie pytanie: czy myslac tylko o jednorazowym wykorzystaniu pelnej
    > wysokosci kredytu jest to dobre rozwiazanie?

    kredytu kosumpcyjnego taniej nie dostaniesz
    ja tak wziąłęm wykorzystałem i spłaciłem, a teraz zastanawiam się nad
    wypowiedzeniem umowy.

  • 3. Data: 2004-01-16 14:07:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    paolo napisał(a):

    > co sadzicie o kredycie odnawialnym w mbanku?

    Bardzo wygodna rzecz :)

    > i drugie pytanie: czy myslac tylko o jednorazowym wykorzystaniu pelnej
    > wysokosci kredytu jest to dobre rozwiazanie?

    Sam sobie na to pytanie odpowiedz

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 4. Data: 2004-01-16 16:10:59
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "paolo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > co sadzicie o kredycie odnawialnym w mbanku?
    > i drugie pytanie: czy myslac tylko o jednorazowym wykorzystaniu pelnej
    > wysokosci kredytu jest to dobre rozwiazanie?

    minusem mnie bardzo zniechecajacym jest coroczna wysoka oplata za
    administrowanie (1%)

  • 5. Data: 2004-01-16 18:27:38
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > minusem mnie bardzo zniechecajacym jest coroczna wysoka oplata za
    > administrowanie (1%)

    to prawda - ja jednak zalozylem ze bede placil 20 zl rocznie (50 zl za
    inicjacje), czyli okoo 2 zl miesiecznie, bo niestety stwierdzilem, ze
    rachunki bankowe mbanku nie dzialaja poprawnie przy oparacjach bliskich
    zerowego salda
    Znaczna uwage trzeba przypisywac kolejnosci definiowania zlecen, aby na
    pewno sie one wykonaly, wole wiec zaplacic za ten "luksus" 20 zl rocznie i
    miec swobode w definiowaniu kolejnosci przelewow oraz przelewow pomiedzy
    rachunkami
    Posiadanie minimalnegosalda debetowego daje wiele luzu - np najpierw moge
    wyplacic z konta konieczne mi kilka zl - a dopiero wieczorem zasilic
    rachunek z emaxa - lub nawet na nastepny dzien z innego banku
    Osobiscie wolalbym taki minimalny (2000zl) debet w VW - ale VW - chce co
    roku 50 zl za jego odnowienie :-( no - i nie ma przeciez banku idealnego
    (niestety)
    Generalnie wiec - oplata 1% nie jest wygorowana - o ile jest mozliwe
    zdefiniowanie minimalnej kwoty na minimalnym (biezacym) poziomie
    a mnie - wystarczyloby nawet 1000 zl - ale chyba mniej niz 2 sie nie da

  • 6. Data: 2004-01-16 18:31:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    rena napisał(a):

    > minusem mnie bardzo zniechecajacym jest coroczna wysoka oplata za
    > administrowanie (1%)

    Jesteś pewna, że istnieje taka opłata?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kredy

    Coś tu o tym nie piszą :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 7. Data: 2004-01-16 18:35:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdefiniowanie minimalnej kwoty na minimalnym (biezacym) poziomie
    > a mnie - wystarczyloby nawet 1000 zl - ale chyba mniej niz 2 sie nie da

    Ciekawe ile mBank sobie policzyłby za zmniejszenie debetu do 1000 - 10zł ???

  • 8. Data: 2004-01-16 18:47:40
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Ciekawe ile mBank sobie policzyłby za zmniejszenie debetu do 1000 - 10zł
    ???

    nie da sie (chyba)

  • 9. Data: 2004-01-16 18:48:32
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Jesteś pewna, że istnieje taka opłata?
    >
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kredy
    > Coś tu o tym nie piszą :)

    jak go zwal - to zwal - w cenniku nazywa se to "za odnowienie"

  • 10. Data: 2004-01-16 18:55:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > ???
    >
    > nie da sie (chyba)

    w TOiP jest" Opłata za sporządzenie Aneksu do Umowy o kredyt 10 zł,
    może to to, więc gdyby obyło się bez kuriera, to byłoby warte zachodu ...