  • 1. Data: 2005-05-08 14:23:04
    Temat: kredyt odnawialny w mBanku - czy warto?
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    Czy warto przenieść z Multi (12,90%) do mBanku (9,95% w promocji)? A może
    ktoś coś zasłyszał o zamiarze obniżenia %% w Multi?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-05-08 17:42:21
    Temat: Re: kredyt odnawialny w mBanku - czy warto?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <emerel@...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto przenieść z Multi (12,90%) do mBanku (9,95% w promocji)? A może
    > ktoś coś zasłyszał o zamiarze obniżenia %% w Multi?
    >
    > pozdrawiam
    > Mariusz

    Multi raczej olewa klientów. Obniża oprocentowanie rachunku (już
    dwukrotnie), a kredytu bez zmian. Ja właśnie dostałem pozywtyną decyzję
    kredytową (przeniesienie z Multi do mBanku). Wszystko całkowicie
    bezboleśnie.

  • 3. Data: 2005-05-09 16:39:42
    Od: "inka" <k...@p...onet.pl>

    > Czy warto przenieść z Multi (12,90%) do mBanku (9,95% w promocji)? A może
    > ktoś coś zasłyszał o zamiarze obniżenia %% w Multi?
    >
    > pozdrawiam
    > Mariusz

    Tylko sprawdź, jak długo ta promocja potrwa. Na razie % kredytu odnawialnego w
    mBanku to cos ok. 13%