  • 1. Data: 2005-05-08 08:29:28
    Temat: KK Multibank - gwarancja splaty kredytu
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Otoz, niedawno dostalem KK Multibanku. Przy podpisywaniu umowy pamietam,
    ze takiej opcji (gwarancja splaty kredytu) nie zaznaczalem. Natomiast
    teraz w srewisie www widze, iz jest ona aktywna.

    Co mi sie nie podoba to jest to, ze przy rozliczaniu transakcji
    biezacych widnieje cos co sie nazywa "gwarancja splaty kredytu" i
    kosztuje dodatkowe pieniadze od kazdej transakcji.

    Czy teraz od kazdego zakupu mam placic za ta gwarancje, ktorej nie
    chcialem czy pozostaje mi dzwonic na infolinie i strac sie wylaczyc ta
    opocje?

    Nie wiem przy tym, czy pozniej gdy juz wszystko zostanie zaksiegowane
    kwota tej gwarancji jest doliczana czy nie, bo nie pamietam ile za co
    placilem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-05-08 09:16:32
    Temat: Re: KK Multibank - gwarancja splaty kredytu
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > Otoz, niedawno dostalem KK Multibanku. Przy podpisywaniu umowy pamietam,
    > ze takiej opcji (gwarancja splaty kredytu) nie zaznaczalem. Natomiast
    > teraz w srewisie www widze, iz jest ona aktywna.

    Musiałeś zaznaczyć albo nie słuchałeś co do Ciebie mówi Konsultant

    > Co mi sie nie podoba to jest to, ze przy rozliczaniu transakcji
    > biezacych widnieje cos co sie nazywa "gwarancja splaty kredytu" i
    > kosztuje dodatkowe pieniadze od kazdej transakcji.

    To jest oczywiste. Gwarancja spłaty kredytu kosztuje

    > Czy teraz od kazdego zakupu mam placic za ta gwarancje, ktorej nie
    > chcialem czy pozostaje mi dzwonic na infolinie i strac sie wylaczyc ta
    > opocje?

    Nie da się wyłączyć

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-08 12:57:46
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Musiałeś zaznaczyć albo nie słuchałeś co do Ciebie mówi Konsultant

    Na 100% wiem, ze nie chcialem i tak tez zaznaczylem.

    > To jest oczywiste. Gwarancja spłaty kredytu kosztuje

    Dlatego jej nie chcialem. Sprawdzilem tez jedna rzecz. We wczesniejszych
    transakcjach jej nie ma. A w ostatnich dwoch jest. Albo system www
    dziala nie tak jak potrzeba albo ktos tu leci w kulki.

    > Nie da się wyłączyć

    Samo sie wlaczylo to i wylaczyc tez sie musi dac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-05-08 13:11:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > Na 100% wiem, ze nie chcialem i tak tez zaznaczylem.

    To reklamuj w takim razie skoro bez Twojej wiedzy *narzucono* Ci gwarancję
    spłaty kredytu

    > Dlatego jej nie chcialem. Sprawdzilem tez jedna rzecz. We wczesniejszych
    > transakcjach jej nie ma. A w ostatnich dwoch jest. Albo system www
    > dziala nie tak jak potrzeba albo ktos tu leci w kulki.

    To ciekawe bo albo gwarancja jest włączona albo nie. Pytanie czy wcześniej
    dokonywałeś jakichkolwiek transakcji? Jeśli nie to masz odpowiedź.
    Gwarancja spłaty to pewien procent od wykorzystanych środków

    > Samo sie wlaczylo to i wylaczyc tez sie musi dac.

    Infolinia Twoim przyjacielem

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-08 13:23:52
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

> [...]

    > dokonywałeś jakichkolwiek transakcji? Jeśli nie to masz odpowiedź.
    > Gwarancja spłaty to pewien procent od wykorzystanych środków

    Juz raz mi pomylili adresy korespondencyjne. W systemie widnial podobno
    dobry (tak jak mam na umowie), a w serwisie www bylo co innego.
    Najlepsze bylo to, ze kody jednorazowe wyslali na jeden adres, a karte
    na wlasciwy.

    Reklemacji przyjac nie chcieli bo u nich bylo wszystko ok. W koncu
    jednak przyjeli i adresy sa juz takie jak byc powinny.

    > Infolinia Twoim przyjacielem

    W taki dzien o tej godzinie to watpie by tam byl ktos kompetentny.
    Przedje sie jutro do oddzialu bo tam zalatwie wszystko szybciej i sprawniej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-05-08 13:27:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > W taki dzien o tej godzinie to watpie by tam byl ktos kompetentny.
    > Przedje sie jutro do oddzialu bo tam zalatwie wszystko szybciej i sprawniej.

    Weź ze sobą kopię umowy, na której, jak twierdzisz, nie masz zaznaczonej
    opcji gwarancji spłaty kredytu

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-05-08 13:57:03
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >WeĽ ze sob? kopię umowy, na której, jak twierdzisz, nie masz zaznaczonej
    >opcji gwarancji spłaty kredytu

    Ha, i tu jest caly mig. W umowie trzeba zaznaczyc, ze nie chce sie
    korzystac z tego dobrodziejstwa.
    Swoja droga to ciekawe, bo moge w mojej kopii umowy miec zaznaczone,
    ze nie chce, a u nich pole niezaznaczone. Co wtedy?

    Pzdr.
    Lack

  • 8. Data: 2005-05-08 14:36:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    K.N. napisał(a):

    > Ha, i tu jest caly mig. W umowie trzeba zaznaczyc, ze nie chce sie
    > korzystac z tego dobrodziejstwa.

    To przecież oczywiste. Widzisz, ja bardzo dokładnie przeczytałem całą umowę
    i w razie wątpliwości pytałem Konsultanta. Ty chyba tego nie zrobiłeś skoro
    jesteś zaskoczony

    Potwierdza się stara prawda, że *wszelkie* umowy należy bardzo dokładnie
    czytać

    > Swoja droga to ciekawe, bo moge w mojej kopii umowy miec zaznaczone,
    > ze nie chce, a u nich pole niezaznaczone. Co wtedy?

    Oni mają oryginał, Ty kopię

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-05-08 14:37:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

  • 10. Data: 2005-05-08 16:04:41
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >To przecież oczywiste. Widzisz, ja bardzo dokładnie przeczytałem cał? umowę
    >i w razie w?tpliwo?ci pytałem Konsultanta.

    Nie. Oczywiste jest, ze trzeba zaznaczyc zeby z czegos korzystac (np
    wyrazamy zgode zaznaczeniem paragrafu o ochronie danych osobowych).

    >Potwierdza się stara prawda, że *wszelkie* umowy należy bardzo dokładnie
    >czytać

    Oczywiscie, sam jestem sobie winny. Mithos pewnie tez.

    >Oni maj? oryginał, Ty kopię

    Czysto ifnormacyjnie, w jakis sposob odroznic ktory to oryginal a
    ktory kopia w przypadku "dochow jednobrzmiacych egzemplarzy"?

    Pzdr.
    Lack