  • 1. Data: 2003-03-23 11:19:12
    Temat: kredyt odnawialny
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Mam konta w mBanku i LGnet czy w ich ramach mozliwy jest kredyt odnawialny i
    muszę mieć ROR w banku marmurkowym?

    Oliwia

  • 2. Data: 2003-03-23 11:31:49
    Temat: Re: kredyt odnawialny
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oliwia wrote:
    > Mam konta w mBanku i LGnet czy w ich ramach mozliwy jest kredyt
    > odnawialny i muszę mieć ROR w banku marmurkowym?

    zobacz mBank - ma taki kredyt. z LGnetem warto moze sie wstrzymac
    zwazywszy na polaczenie z Nordea.

  • 3. Data: 2003-03-23 11:55:12
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > zobacz mBank - ma taki kredyt. z LGnetem warto moze sie wstrzymac
    > zwazywszy na polaczenie z Nordea.

    Własnie odwiedzilam ich strone maja ciekawa propozycje, poniewaz po pol roku
    debetu oprocentowanie kredytu odnawialnego maleje.

    Sęk w tym ze ubiegam sie teraz o kredyt hipoteczny w innym banku, i chce
    wystapic o kredyt odnawialny dopiero po zalatwieniu hipotecznego. Mbank ma na
    stronie jakis kalkulator z ktorego wynika ze mam zdolnosc nawet po
    uwzglednieniu stalych jakis zobowiazan (w tym momencie kredyt hipoteczny), ale
    nie wiem czy to nie bedzie jakas przeszkoda?

    Pozdrawiam wiosennie

    Oliwia

  • 4. Data: 2003-03-23 21:24:31
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Sęk w tym ze ubiegam sie teraz o kredyt hipoteczny w innym banku, i chce
    > wystapic o kredyt odnawialny dopiero po zalatwieniu hipotecznego.

    Bezpieczniej dostać najpierw hipoteczny bo pewnie na nim bardziej tobie
    zależy, później ubiegać się o linie hipoteczną. Jedno nie wyklucza drugiego,
    musisz mieć tylko zdolność kredytową (tzn zapewnić odpowiednie wpływy).

> [...]
    ale
    > nie wiem czy to nie bedzie jakas przeszkoda?

    Zauważ, że mBank oferuje zarówno linie kredytową jak i kredyt hipoteczny -
    mPlan na korzystnych warunkach warto spróbować o kredyt hipoteczny też w
    mBanku ?

  • 5. Data: 2003-03-23 21:27:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Zauważ, że mBank oferuje zarówno linie kredytową jak i kredyt
    > hipoteczny - mPlan na korzystnych warunkach warto spróbować o
    > kredyt hipoteczny też w mBanku ?

    eeee - patrzac na jakiego popularnosc i inne oferty, to bym sie
    zastanawial....

    akurat przy takim wyborze sentymantami powinno sie operowac na samynm
    koncu.... Bo tutaj nie chodzi przeciez o 500 zl...