  • 1. Data: 2003-03-22 20:01:55
    Temat: Inteligo 800 --> 801
    Od: "scndrl" <p...@r...ro>

    W Inteligo zmienił się (bez wzmianki w newsach?) numer infolinii z 0 800 121
    121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz całkowity koszt
    połączenia to 1 impuls TPSA, czy może jest to opłata jak za połączenia
    lokalne?

  • 2. Data: 2003-03-22 20:30:30
    Temat: Re: Inteligo 800 --> 801
    Od: "- Robert -" <r...@n...pl>

    "scndrl" <p...@r...ro> wrote in message news:b5ifg1$e6q$1@news.onet.pl...
> [...]
    > 121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz całkowity koszt
    > połączenia to 1 impuls TPSA, czy może jest to opłata jak za połączenia

    Skad wiesz, ze sie zmienil? Wg infolinii 0-800 caly czas dziala. 0-801 jest
    rowniez aktywne bo zawsze bylo.

    pzdr
    -Robert-

  • 3. Data: 2003-03-22 20:46:04
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    scndrl wrote:

> [...]
    > 800 121 121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz
    > całkowity koszt połączenia to 1 impuls TPSA, czy może jest to opłata

    1 impuls

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2003-03-22 21:15:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "scndrl" <p...@r...ro> napisał w wiadomości

    > W Inteligo zmienił się (bez wzmianki w newsach?) numer infolinii z 0 800
    121
    > 121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz całkowity koszt

    Nie, nie zmienił się. 0801 zawsze było infolinią, a 0801 zawsze było obsługą
    klienta. I tyle.

    Cena za 0801121121 to 1 JT.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-03-22 21:17:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    121
    > 121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz całkowity koszt

    Nie, nie zmienił się. 0801 zawsze było infolinią, a 0800 zawsze było obsługą
    klienta. I tyle.

    Cena za 0801121121 to 1 JT.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-03-22 21:34:24
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

> [...]
    > 121 na 0 801 121 121. Czy ktoś się orientuje czy teraz całkowity koszt
    > połączenia to 1 impuls TPSA, czy może jest to opłata jak za połączenia

    Coś kolego fantazjujesz. 0800 działa normalnie.

    Tomek S

  • 7. Data: 2003-03-22 23:23:36
    Od: "scndrl" <p...@r...ro>

    na stronie www widziałem tylko numer 0 801; także dziś zadzwoniłem pod 0 800
    121 121 i usłuszałem "na ma takiego numeru", co mnie utwierdziło w
    przekonaniu, że numer się zmienił; mój błąd

  • 8. Data: 2003-03-23 08:52:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > 121 121 i usłuszałem "na ma takiego numeru", co mnie utwierdziło w
    > przekonaniu, że numer się zmienił; mój błąd

    A faktycznie. Na stronie "kontakt" nie ma numeru 0800. Ale to raczej
    dlatego, że klienci mają ten numer w materiałach i w pomocy na www, a
    jedynie zainteresowani ofertą lub założeniem konta powinni dzwonić na 0801.

    A co do "nie ma takiego numeru" - pewnie TP coś mieszała...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782