  • 1. Data: 2003-03-23 10:22:03
    Temat: POSy w Auchan Mikołów
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Niech mnie ktoś oświeci, bo już normalnie zgłupiałem.
    Byłem wczoraj w Auchanie w Mikołowie. Przy każdej kasie karteczka z logiem
    eService i PKO BP i z listą akceptowanych kart. Patrzę na PINpada, a tam
    tekst w stylu "karty autoryzuje Polcard". Myślę, no - zapomnieli karteczek
    zerwać i nakleić nowych. Kobitka daje mi slipa do podpisu. Na odwrocie
    reklama, jak na slipach eService'owych - kart kredytowych PKO BP. A awers
    wygląda "standardowo". Zawsze wydawało mi się, że eService ma wydruki takie
    fajne graficzne...

    Nie no naprawdę zgłupiałem, zaznaczam, że problemów ze wzrokiem nie mam, a i
    trzeźwy byłem, bo byłem autem... :-) POSy były takie duże i brzydkie :-)
    [parę lat wstecz były te POSy bardzo popularne], ale naklejki nie
    zauważyłem. Choć wydawało mi się, że to Polcard...

    Aha - i POSy były tylko przy czynnych kasach [a była 21:30 i było ich
    niewiele - dlatego mogłem się przyjrzeć]. To co oni je zbierają jak zamykają
    kasę? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-03-23 10:49:35
    Temat: Re: POSy w Auchan Mikołów
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tekst w stylu "karty autoryzuje Polcard". Myślę, no - zapomnieli karteczek

    Dodam, bo to nie musi być oczywiste - ten tekst był na wyświetlaczu...

    > trzeźwy byłem, bo byłem autem... :-) POSy były takie duże i brzydkie :-)

    Szukałem zdjęcia w necie, ale nie znalazłem. W każdym razie na pewno nie
    jest to POS ze stron eService. Takie kanciaste brzydkie urządzenie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-03-23 11:29:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 23 Mar 2003 11:22:03 +0100, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >wygląda "standardowo". Zawsze wydawało mi się, że eService ma wydruki takie

    Czyli POS Polcardu (Tranz zapewne) z papierem eService. Czesciej
    spotyka sie kombinacje odwrotna (ze tez Polcard nie umieszcza reklam,
    tylko swoje logo, przeciez zasieg ogromny :)) ale taka tez jest
    spotykana :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 4. Data: 2003-03-23 12:06:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > eService i PKO BP i z listą akceptowanych kart. Patrzę na PINpada, a tam
    > tekst w stylu "karty autoryzuje Polcard".

    Podobno w Auchan bedzie teraz TYLKO PolCard. Poprzednio bylo eS+PolCard. Dosc
    czesto w duzych sklepach maja dwa rozne terminale: np. IKEA eS+CKC, albo Tesco
    CKC+eS - kolejnosc nieprzypadkowa.

  • 5. Data: 2003-03-23 18:08:31
    Temat: Re: Re: POSy w Auchan Mikołów
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 23, 2003 at 01:06:49PM +0100, Witek wrote:

    >Podobno w Auchan bedzie teraz TYLKO PolCard. Poprzednio bylo eS+PolCard. Dosc

    Dla jasnosci - tak w piatek napisal Arek Bochniarz na kartach.

    --

    --w

  • 6. Data: 2003-03-24 14:50:38
    Od: m...@o...pl

    > Dla jasnosci - tak w piatek napisal Arek Bochniarz na kartach.

    "Na kartach" - to znaczy gdzie? Jak tam trafić?

    Profan
    m23m

  • 7. Data: 2003-03-24 14:53:32
    Temat: Re: Re: Re: POSy w Auchan Miko łów
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    http://listserv.icm.edu.pl/listserv/karty.html

    --

    --w

  • 8. Data: 2003-03-24 17:07:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Dla jasnosci - tak w piatek napisal Arek Bochniarz na kartach.

    Dla pewnosci ;-))) W Poznaniu w Auchan jest JUZ tylko PolCard.
    BTW ciekaw jestem czy niebawem bedzie mozna placic karta za lotka ;D

  • 9. Data: 2003-03-25 10:33:05
    Od: m...@o...pl

    > http://listserv.icm.edu.pl/listserv/karty.html

    Dzięki!
    Tyle, że... mimo rejestracji i tak od wczoraj czytam: "Sorry, you are not
    authorized to browse the archives of the KARTY list from the address you
    entered in the login screen." :-(

    m23m

  • 10. Data: 2003-03-25 10:39:41
    Temat: Re: Re: Re: Re: POSy w Auchan M iko łów
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 25, 2003 at 11:33:05AM +0100, m...@o...pl wrote:

> [...]
    >authorized to browse the archives of the KARTY list from the address you

    E tam, nie mogles sie skutecznie zarejestrowac, bo cos bym wiedzial,
    nie? ;-)

    --

    Wojtek, listowner ;-)