    From: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt odnawialny
    Date: Sun, 23 Mar 2003 12:55:12 +0100
    Sender: i...@p...onet.pl@212.160.99.8

    > zobacz mBank - ma taki kredyt. z LGnetem warto moze sie wstrzymac
    > zwazywszy na polaczenie z Nordea.

    Własnie odwiedzilam ich strone maja ciekawa propozycje, poniewaz po pol roku
    debetu oprocentowanie kredytu odnawialnego maleje.

    Sęk w tym ze ubiegam sie teraz o kredyt hipoteczny w innym banku, i chce
    wystapic o kredyt odnawialny dopiero po zalatwieniu hipotecznego. Mbank ma na
    stronie jakis kalkulator z ktorego wynika ze mam zdolnosc nawet po
    uwzglednieniu stalych jakis zobowiazan (w tym momencie kredyt hipoteczny), ale
    nie wiem czy to nie bedzie jakas przeszkoda?

    Pozdrawiam wiosennie

    Oliwia