  • Data: 2018-11-14 20:27:22
    Temat: Re: kredyt na zakup nieruchomości z licytacji?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-14 o 19:52, JaceK pisze:

    > Tego jeszcze nie wiem.

    koniecznie ustal, bo to kluczowa informacja

    > Dopiero będę oglądać.

    ważne: musi być w stanie nie gorszym niż deweloperski, nie może być
    ruina bez instalacji

    > Wywoławcza jest ~400k, miałbym ok. 25% jako wkład własny.

    jaką cenę jesteś w stanie zapłacić?
    sprawdź po ile są podobne w okolicy (cena rynkowa)

    wygląda na to, że potrzebujesz ok. 300kzł...wiem, ze sporo, ale czy masz
    opcję, aby wyłożyć kasę i następnie wnioskować o zwrot poniesionych kosztów?

    --
    pozdrawiam
    RobertS