  • 1. Data: 2007-05-20 13:05:30
    Temat: kredyt na min 20 lat dla 50/57 latka
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    witam

    znalazlem dom - maly developer dom juz stoi, w sierpniu do oddania, chialbym
    go kupic z zona z kredytu hipotecznego. Jako ze prowadzimy dzialalnosc
    handlowa dochody wychodza nam praktycznie tylko pod koniec roku, przez
    reszte miesiecy mamy w pit5 strate ok 80-120 tys zl.
    pomyslalem ze moge wziasc kredyt z rodzicami, moja mama dobrze zarabia, wraz
    z moimi dochodami z etatu uzyskalibysmy zdolanosc kredytowa ( przy zalozeniu
    min 20 lat splaty).
    zalozenia
    kredyt na 100% warotsc ( ok 600 tys)
    mama wiek 49 lat ( za 3 miesiace 50)
    ojciec - 57 lat ( dochod minimalny, dobrze gdyby se go dalo wykluczyc, nie
    wiem czy w jakims z bankow to mozliwe)
    ja - 28 lat - etat ( zasady ogolne)+ dzialonosc ( najlpiej jakby nie trzeba
    jej ujawniac, ewntulanie nie pokazywac KPIR)
    zona - niepracujaca
    kredyt moze byc w PLN
    w sumie dochod brutto z 3 osob ok 10 tys ( bez dzialanosci, umowy o prace
    czas nieokreslony)
    obecnie mam kredyt hipoteczny 550 zl/mies

    w jakim banku jestem w stanie uzyskac kredyt, jak na razie znalazlem
    millenium i lukas bank.

  • 2. Data: 2007-05-21 13:48:56
    Temat: Re: kredyt na min 20 lat dla 50/57 latka
    Od: d...@g...com

    On 20 Maj, 15:05, "Fickman" <f...@t...pl> wrote:
> [...]
    > obecnie mam kredyt hipoteczny 550 zl/mies
    >
    > w jakim banku jestem w stanie uzyskac kredyt, jak na razie znalazlem

    Przyjmując, że więcej zobowiązań nie ma, to zdolność
    w Millennium wychodzi na 25 lat, tyle możecie maksymalnie
    zawnioskować.
    Ale w PLN, w CHF nie wychodzi. W sumie to w takiej sytuacji
    trudno będzie o lepszą ofertę.

    Pozdr
    DD