  • 1. Data: 2007-05-19 11:21:47
    Temat: kiedy podwyzka lokat
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Witam
    Kiedy bedzie podwyzka lokat banku inteligo
    bo juz kilka bankow podwyzszylo.Wiadomo cos na temat?

  • 2. Data: 2007-05-19 16:37:54
    Temat: Re: kiedy podwyzka lokat
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Kiedy bedzie podwyzka lokat banku inteligo
    > bo juz kilka bankow podwyzszylo.Wiadomo cos na temat?
    Jak chcesz dobrych lokat to nie ogladaj sie na banki typu PKO, bo inne nie
    musza dokonywac podwyzek bo sa daleko do przodu w stosunku do PKO. Getin
    5,5% na 4-mies(promocja). lub np. 2-tyg.-3,8%(przy ustawieniu wielkosci lok.
    np. 1700zl dostajesz bez podatku- czyli mozna porownac do normalnej lokaty
    4,7%). Odpowiedz sobie sam czy warto czekac na PKO??

  • 3. Data: 2007-05-21 11:55:04
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    no wlasnie nie mam zamiaru zrezygnowac z inteligo
    wiec pytam kiedy mozna sie spodziewac podwyzki lokat inteligo bo inne juz
    podwyzszyly a pko bp jakos zwleka

  • 4. Data: 2007-05-21 18:47:32
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > no wlasnie nie mam zamiaru zrezygnowac z inteligo
    > wiec pytam kiedy mozna sie spodziewac podwyzki lokat inteligo bo inne juz
    > podwyzszyly a pko bp jakos zwleka

    A zaloz sobie konto w innym banku do lokat a w PKO BP/Inteligo korzystaj
    z tego co maja dobre. Nie ma obowiazku by miec tylko jedno konto.
    Lepiej na tym wyjdziesz niz czekajac na podwyzki w banku
    gdzie oprocentowanie nalezy do najnizszych na rynku.

    Pozdrawiam,
    Marcin