  • 1. Data: 2007-05-19 22:36:18
    Temat: ile trwa w BGŻ zmiana planu taryfowego?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Złożyłem w e-INTEGRUM kilka dni temu wniosek o zmianę planu taryfowego z
    STANDARDOWY na INTERNETOWY, było to chyba we wtorek, minął prawie
    tydzień, a ciągle mam STANDARDOWY, ile to może trwać?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 2. Data: 2007-05-20 09:37:52
    Temat: Re: ile trwa w BGŻ zmiana planu taryfowego?
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Miernik wrote:
    > Złożyłem w e-INTEGRUM kilka dni temu wniosek o zmianę planu taryfowego z
    > STANDARDOWY na INTERNETOWY, było to chyba we wtorek, minął prawie
    > tydzień, a ciągle mam STANDARDOWY, ile to może trwać?

    Zalozylem konto Internetowe, papier podpisalem po 2 dniach. Do dzisiaj
    nie dostalem listy kodow, ani karty ani nic. A 2 tygodnie wlasnie mijaja...

    PP

  • 3. Data: 2007-05-20 14:26:28
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotrek "Alchemik"" napisał w wiadomości:

    > Zalozylem konto Internetowe, papier podpisalem po 2 dniach. Do dzisiaj nie
    > dostalem listy kodow, ani karty ani nic. A 2 tygodnie wlasnie mijaja...

    To jest u nich norma. Kredyt hipoteczny potrafią przyznać w 4 dni robocze a
    zwykłe otwarcie rachunku trwa tygodniami. Pewnie jest to wynikiem
    centralizacji decyzji w zakresie racunków i decentralizacji w kewstiach
    kredytowych.

    darek

  • 4. Data: 2007-05-20 18:19:13
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Maj, 00:36, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:
> [...]
    > STANDARDOWY na INTERNETOWY, było to chyba we wtorek, minął prawie
    > tydzień, a ciągle mam STANDARDOWY, ile to może trwać?

    Jak jeszcze przelewy mają naliczanie sekundowe to się przenoszę do
    BGŻ :)

  • 5. Data: 2007-05-22 18:00:05
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

> [...]
    > STANDARDOWY na INTERNETOWY, było to chyba we wtorek, minął prawie
    > tydzień, a ciągle mam STANDARDOWY, ile to może trwać?

    Zadzwoniłem do nich i dowiedziałem się w czym rzecz: zmiana następuje
    dopiero w momencie nowego okresu rozliczeniowego, ma to się stać ponoć
    28 maja, zobaczymy czy mi się wreszcie zmieni plan.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/