  • 1. Data: 2003-06-03 10:51:01
    Temat: kredyt mieszkaniowy + poborowy
    Od: "adam" <o...@w...pl>

    witam

    chcem wziąć kredyt mieszkaniowy (mieszkanie z rynku wtórnego) wraz z żoną
    (ok. 65 tys zł). Niestety jestem jeszcze poborowy i mam problem ze
    znalezieniem banku który pozwala jednemu z kredytobiorców posiadać
    nieuregulowany stosunek do służby wojskowej. Jak narazie znalazłem BZWBK -
    on pozwala na taki kredyt. Czy znacie jeszcze jakieś banki które pozwolą mi
    wziąć kredyt ?

    pozdr
    adam

  • 2. Data: 2003-06-03 15:53:06
    Temat: Odp: kredyt mieszkaniowy + poborowy
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > on pozwala na taki kredyt. Czy znacie jeszcze jakieś banki które pozwolą m
    > wziąć kredyt ?
    >
    > pozdr
    > adam

    Mam znajomego, byl w podobnej sytuacji: GE Bank, musial zrobic lokate rowna
    6 misiecznym splata (w jego przypadku wchodzila ewentualna 6 miesieczna sluz
    ba wojskowa)

    Marcin

  • 3. Data: 2003-06-03 20:30:22
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy + poborowy
    Od: Sławek Owoc <s...@d...agh.edu.plspam>

    "adam" <o...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > on pozwala na taki kredyt. Czy znacie jeszcze jakieś banki które pozwolą

    a moze to Cie zaintersuje ...

    Informuję, że w dniu 8.10.2002r Minister Obrony Narodowej podpisał
    Rozporządzenie w sprawie
    przeniesienia części poborowych do rezerwy.
    Zgodnie z tym rozporządzeniem, wojskowi komendanci uzupełnień do dnia 31
    grudnia 2002 roku przeniosą
    do rezerwy bez odbycia zasadniczej służby wojskowej lub przeszkolenia
    wojskowego, absolwentów szkół
    wyższych, którzy w 2002 roku lub wcześniej ukończyli ostatni rok nauki
    jednolitych studiów
    magisterskich lub studiów wyższych zawodowych (uzyskali absolutorium).
    Ponadto, w stosunku do poborowych, którzy spełniają warunki (określone w
    rozporządzeniu) do uznania
    ich za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny, przeniesienie
    do rezerwy może
    nastąpić na udokumentowany wniosek zainteresowanego.
    Tekst rozporządzenia opublikowany zostanie w Dzienniku Ustaw.
    Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 22 października i obowiązuje do dnia
    31 grudnia 2002r.

    Źródło: www.mon.gov.pl

    teoretycznie jako jedyny zywicel rodziny .....

    Slawek

  • 4. Data: 2003-06-04 10:29:41
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    5 lat temu też tak zrobili i mnie się udalo ;o)
    jestem szeregowym rezerwy a koszary widzialem tylko w telewizorze ;o)
    ... calosc trwala piec minut
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-06-04 14:47:33
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Użytkownik Sławek Owoc napisał:

> [...]

    To ciekawe - ja byłem w BZWBK i absolutnie nie było mowy o udzieleniu mi
    kredytu ze względu na brak uregulowanej służby wojskowej.

    Ostateczne wziąłem kredyt w GE BM.

    > a moze to Cie zaintersuje ...

    Chyba raczej Go nie zainteresuje...

> [...]
    > przeniesienia części poborowych do rezerwy.
    > Zgodnie z tym rozporządzeniem, wojskowi komendanci uzupełnień do dnia 31

    ... ze względu na tę datę. To rozporządzenie obowiązywało tylko do końca
    poprzedniego roku.

    Niestety. :-(

    --
    Marek Madej, m...@w...interia.i-to.pl