  • 1. Data: 2003-06-03 10:48:23
    Temat: Stopy poroc i inflacja na 10 - 20 lat - jaka ?
    Od: m...@i...pl

    Witam!!!
    Zwracam sie z prosba: potrzebuje adresow stron na ktorych znajduja sie
    dlugoterminowe prognozy stop procentowych (opartych np. na WIBOR, rentownosci
    obligacji), a takze prognozy inflacji w Polsce. Dlugoterminowe oznacza dla mnie
    min 10 - a najlepiej 20-stoletnie. Wiem ze problem jest rzadki, bo kto patrzy
    20 lat do przodu, ale to jest mi obecnie dosc potrzebne. dlatego bylbym
    wdzieczny gdybyscie podali kilka fajnych linkow, albo sie podzielili swoimi
    uwagami, jak tozdobyc obliczyc itp.

  • 2. Data: 2003-06-03 11:57:32
    Temat: Re: Stopy poroc i inflacja na 10 - 20 lat - jaka ?
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 20 lat do przodu, ale to jest mi obecnie dosc potrzebne. dlatego bylbym
    > wdzieczny gdybyscie podali kilka fajnych linkow, albo sie podzielili

    Jak by te informacje były proste do uzyskania to byłbym od 10 lat
    wielokrotnym milionerem (skromnie:)

    --
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-06-03 12:10:21
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

> [...]
    > 20 lat do przodu, ale to jest mi obecnie dosc potrzebne. dlatego bylbym
    > wdzieczny gdybyscie podali kilka fajnych linkow, albo sie podzielili

    www.wrozka.pl

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/

  • 4. Data: 2003-06-03 13:06:19
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    darekmysliwiec.biz wrote:
    > Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > www.wrozka.pl

    Ale tam nie ma nic o stoopach procentowych ;-(

    KJ