  • Data: 2004-01-14 12:06:15
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Tomasz Rosikon" <r...@z...ce3.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jakie jest oprocentowanie w mplanie teraz (mam na myśli rzeczywiste
    jakie
    > mógłbyś dostać, a nie marketingowe "od 5,95%"? Bo ja brałem kredyt pod
    > koniec sierpnia (wybór padł na BPHPBK) i wtedy oczywiście rozpatrywałem
    > mplan, ale niestety prawdziwa stopa kredytu zbliżała się do 8% (można to
    > było zobaczyć na kalkulatorze na ich stronie).

    Oprocentowanie kredytu który chce wziąść wynosiłoby 7,5 %
    Ale jest to stosunkowo mały kredyt (jak na kredyt hipoteczny) ok 50k
    a zabezpieczenie jest duże ok 300k no i budynek, na którego wykończenie
    bierzemy kredyt jest już wykonany w 70 %
    wiec w mojej sytuacji ryzyko dla banku jest stosunkowo niewielkie stąd
    mniejsze oprocentowanie :))

    Jak na razie mBank spisuje się b.dobrze (a może po prostu trafiłem na
    kompetentnego pracownika)
    współpraca przebiega sprawnie, co mnie bardzo cieszy, a wszelkie wątpliwości
    od razu są wyjaśniane bez żadnych niedomówień :)
    teraz czekam na na resztę dokumentów .. składam wszytskie papiery i czekam
    na umowę i tak na prawde wtedy dowiem sie jakie są warunki kredytu

    czy może wie ktoś czy można jeszcze bardziej obniżyć oprocentowanie ?
    czy raczej to ustala system (ich kalkulator kredytowy) ?

    pozdrawiam
    Tomasz Rosikoń