    From: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy
    Date: Wed, 27 Feb 2002 10:45:56 +0100
    Sender: R...@p...onet.pl@148.81.118.172

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a5i7nu$58e$1@vainglory.hell.pl...

    Próbowałem załatwić kredyt w GE Mieszkaniowym. Bank ten miał "specjalną"
    ofertę dla firmy, w której pracuję. Zwiabiony mozliwością kredytowania 100%
    wartości mieszkania rozpocząłem starania. Na miejscu okazało się, że
    "specjalna" oferta nie różni się niczym od oferty dla "młodych
    profesjonalistów". Złożyłem papiery. I tu rozpoczyna się długa historia
    niekompetencji i/lub kłamstw pracowników banku. W końcu okazało się, że mogą
    mi skredytować 80%, bo... za krótko pracuję - a mam umowę na czas
    nieokreślony.
    Postawiony pod murem (podpisana umowa z deweloperem) uzbierałem te 20% i
    wtedy okazało się, że najkorzystjniejsze warunki oferuje stary poczciwy PKO
    BP.
    Po szczegóły najlepiej udać się na ich witrynę lub do banku. W skrócie -
    korzystne oprocentowanie, korzystne warunki ubezpieczenia inwestycji do
    czasu ustanowienia hipoteki.
    No i dostałem tam kredyt żadnych bez problemów :)))

    Niestety do GE trzeba mieć większą cierpliwość, niż do PKO.
    A w dodatku przy tych samych warunkach kredyt w PKO jest bardziej osiągalny
    i tańszy niż w GE (moim zdaniem).

    Pozdrawiam
    -As-