    From: "Piotrek" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipotetyczny ???
    Date: Sun, 17 Apr 2005 21:36:42 GMT

    Użytkownik "manson_" <daru[spam]@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:d3ubn3$lci$1@zan.piekary.net...
    > Witam,
    > jezeli to ma byc kredyt na dluzszy okres to zdecydowanie odradzam obca
    > walutę
    > Ja osobiscie mam kredycik hipoteczny w ING BSK,
    > gwarantowane oprocentowanie WIBOR + 1% marży banku przez cały okres
    > kredytowania
    > (w moim przypadku to 20 lat) i to był główny powód dla którego wybrałem
    > ten
    > bank

    Witam,

    Dlaczego niby obca waluta jest niedoba przy dlugich okresach kredytowania ??
    Zawsze mozna wzisac na poaczatku w obcej walucie splacac raty a kiedy
    sytuacja nie bedzie korzystna to przejsc na PLNa.
    A co z opcja kiedy wejdziemy do Uni montarnej. Wtedy okaze sie ze Ci co maja
    kredyty w PLN zostana przewalutowani i wtedy zaczna sie jazdy bo na 100%
    banki bede uzywac do tego celu dziwnych wskaznikow.
    Jak narazie przekonuje mnie fakt iz CHF ma jakies 2-3% a PLN 6-9%
    oprocentowania.
    Jezeli sa jakies inne czynniki moze podziel sie opinia bo jestem
    zainteresowany.

    Pozdrawiam
    Piotrek