    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Date: Mon, 01 Aug 2011 07:38:26 +0200
    <j0psns$qeo$1@inews.gazeta.pl> <j0pui2$jmn$3@news.icpnet.pl>
    <j0r6e6$50q$1@inews.gazeta.pl> <j0sb41$gti$1@news.icpnet.pl>
    <m...@i...localdomain> <j11tve$fad$2@news.icpnet.pl>
    <j139d4$jrt$1@inews.gazeta.pl> <j1385o$89e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j13ge2$a05$1@inews.gazeta.pl>
    <4e355252$0$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <j13nq7$284$1@inews.gazeta.pl>
    <4e35683a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1413f$spp$1@inews.gazeta.pl> <j144ce$gh9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j14cvh$8c7$1@inews.gazeta.pl> <j14d3k$jih$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j14gu5$k5o$1@inews.gazeta.pl> <j14hqi$nkv$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <j15dq0$lfs$1@inews.gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> writes:

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nieuczciwy-tak
    sowkarz-z-krakowa-uslyszal-wyrok,nId,345344
    > Ten "taksówkarz" też miał wszystko w papierach w porządku i działał legalnie

    JEDEN przykład na ileś milionów działalności w Polsce. To raz.
    Dwa. Z tym wszystko legalne to też tak nie do końca było.

    Bo o ile dobrze pamiętam to miał np. tablicę gdzie mikroskopijnymi
    literkami było napisane "To nie jest postój", a nasteępnie wielkimi na
    całą tablicę "TAXI" :)

    No i on był sądzony z 286? Bo mam wrażenie, że z innego, ale nie
    śledziłem zbyt mocno.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k