    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Date: Thu, 09 Mar 2006 16:39:44 +0100

    Bartek napisał(a):
    > Jesli kwota nadplaconego kapitału wyniesie 5.000 CHF to wartosc kapitalu
    > do splaty spadnie do 144.000 CHF. Rachunek za to, z którego nadplacasz
    > kredyt zostanie obciążony 5.000 CHF i odsetki narosle od dnia ostatniej
    > raty (nadplaty) do dnia dokonania tej konkretnie nadplaty.

    Czyli spłacam pewnego dnia normalną ratę i zostaje mi 149.000 (może dla
    realizmu PLN), potem kilka dni później chcę spłacić jeszcze 5.000,
    kredyt spadnie do 144.000 a zapłacę trochę więcej niż 5.000, konkretnie
    5.000 plus kwota odsetek która narosła przez te kilka dni? Ta kwota
    odsetek nie zależy chyba od tego ile nadmiarowo chcę zapłacić?