  • Data: 2006-03-10 09:48:42
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbanku
    Od: "Marek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś z was brał lub próbował brać kredyt mieszkaniowy w mbanku?
    probowal i wzial...

    > 1) Jak długo się czeka na decyzję?
    na sama decyzje raczej w normie, nie pamietam juz dzis, ale chyba ok. 2
    tygodni. schody zaczely sie pozniej.

    > 2) Jakie są wady tego banku?
    durna biurokracja, totalny burdel i zastraszajaca niekompetencja
    pracownikow, zarowno w centrali w lodzi jak i 'konsultantow' od kredytow w
    warszawie.

    > 3) Na co trzeba uważać?
    j.w.
    kiedys dawno juz pisalem o tym na grupe wiec nie bede sie teraz rozpisywal,
    ale w wielkim skrocie - bank po kolei gubil dokumenty ktore im przekazywalem
    i 3 razy wstrzymywali i opozniali mi uruchomienie kredytu. sprzedajacy
    mieszkanie dostali szalu i o malo nie zerwali umowy, zaczeli chyba
    podejrzewac ze chce ich oszukac albo cos... syf straszny, radze unikac.

    marek