  • 1. Data: 2005-05-30 07:01:03
    Temat: kredyt hipoteczny w BPH
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    Witam,

    Chcę zaciagnąć kredyt hipoteczny w banku BPH na zakup nowego mieszkania.
    100% wartości nieruchomości + wykończenie. CZy ktoś z Was brał taki kredyt w
    tym banku? CZy wszystko przebiega bezproblemowo (dostaję kredyt i na
    mieszkanie i na wykończenie).

    I jeszcze jedno pytanie. Jeśli przy wstępnej ocenie zdolności kredytowej
    takową zdolność posiadam, to czy później przy rozpatrywani wniosku coś może
    się zmienić (czy mogę nie otrzymać kredytu i co wtedy z podpisaną umową
    przedsprzedażną u devlopera). Nie mam złej historii kredytowej.

    pzdrw

  • 2. Data: 2005-05-30 07:57:02
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BPH
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d7ee3l$qjk$...@n...ipartners.pl, Graham
    <z...@p...fm> wrote:
> [...]
    > wniosku coś może się zmienić (czy mogę nie otrzymać kredytu i co
    > wtedy z podpisaną umową przedsprzedażną u devlopera). Nie mam złej

    Możesz wziąć promesę. Zazwyczaj jest to odpłatne
    ale w wielu bankach wliczają to później w prowizję,
    tak więc nic nie tracisz (chyba że zrezygnujesz z kredytu).

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-05-30 08:04:37
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale w wielu bankach wliczają to później w prowizję,
    > tak więc nic nie tracisz (chyba że zrezygnujesz z kredytu).

    co to jest dokładnie ta promesa ? na jakich zasadach to funkcjonuje ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-30 08:15:23
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d7ehb2$nm9$...@n...onet.pl, Flashka <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    > co to jest dokładnie ta promesa ? na jakich zasadach to funkcjonuje ?

    Dokładnie nie wiem. Jest to pisemna "obiecanka" banku,
    że da ci kredyt. Może ktoś inny zna szczegóły prawne...

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 5. Data: 2005-05-30 11:17:13
    Od: "KetoM" <k...@g...pl>

    Graham <z...@p...fm> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chcę zaciagnąć kredyt hipoteczny w banku BPH na zakup nowego mieszkania.

    nie żądają od Ciebie ubezpieczenia na życie? Bralem ten bank pod uwagę przy
    wyborze kredytu, ale odpadł wlaśnie ze względu na ubezpieczenie.

  • 6. Data: 2005-05-30 16:13:43
    Od: "Graham" <z...@p...fm>

    > nie żądają od Ciebie ubezpieczenia na życie? Bralem ten bank pod uwagę
    > przy
    > wyborze kredytu, ale odpadł wlaśnie ze względu na ubezpieczenie.

    jeżeli jesteś jedynym zywicielem rodziny to każdy bank takiego ubezpieczenia
    będzie wymagał

  • 7. Data: 2005-05-30 16:47:53
    Od: "KetoM" <k...@g...pl>

    Graham <z...@p...fm> napisał(a):
    > jeżeli jesteś jedynym zywicielem rodziny to każdy bank takiego
    > ubezpieczenia będzie wymagał

    no i nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz :)

  • 8. Data: 2005-05-31 09:57:53
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Graham napisał(a):
> [...]
    > się zmienić (czy mogę nie otrzymać kredytu i co wtedy z podpisaną umową
    > przedsprzedażną u devlopera). Nie mam złej historii kredytowej.

    1) troche to dluzej trwa bo mysisz zatrudnic kolesia od wyceny
    nieruchomosci (liste dostaniesz w banku). Robi on raport ile ta
    nieruchomosc kosztuje po wykonczeniu na rynku wtornym. Dopiero z tym
    papierem ustalaja ile dodatkowo moga dac na wykonczenie mieszkania.
    2) podpisuje umowe z developerem ale z punktem mowiacym, ze jezeli nie
    otrzyma pierwszej transzy do dnia takiego i takiego to umowa zostaje
    rozwiazania. Tak wlasnie umowe mialem spisana i nie bylo wiekszego
    problemu - zreszta sam developer to zaproponowal.

    I mala rada - przed skladaniem podan itp. sprawdz swoje dane w BIK i KRD
    - czy masz cztysta historie - jezeli nie to wyjasnij to migiem :)
    Cala sprawa (lacznie z wycena itp). zalatwiona w 3 tygodnie - ale to
    tylko dlatego, ze wypadl dlluuugggiii majowy weekend :D

    pozdrawiam
    Dan

  • 9. Data: 2005-05-31 17:05:16
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 10:15:23 +0200, Miroo <m...@R...o2.pl>
    napisał:

    > Dokładnie nie wiem. Jest to pisemna "obiecanka" banku,
    > że da ci kredyt. Może ktoś inny zna szczegóły prawne...
    >
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    W uproszczeniu promesa to dokument mówiący, że dana osoba ma przyznany
    kredyt w określonej wysokości i może w kazdej chwili go uruchomić. Mozna
    uznać, ze jest to gwarancja wypłaty kredytu.
    Pozdrawiam
    Zbyszek