  • 1. Data: 2004-09-30 16:29:55
    Temat: kredyt hipoteczny - problem:(
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów uzyskał kredyt hipoteczny pomomo tego że
    jego dane znajdowały się w BIK-u? Mi już ręce opadają, jestem po czterech
    próbach (PKO, Millenium, Lukas i Śląski) i niestety nigdzie nie mam
    szans:( Kwota kredytu to 29000 zł, mój wkład własny to 7000 zł. Czy jest
    jakakolwiek możliwość uzyskania takiego kredytu?. Planowane wykreślenie z
    BIK-u jest na czerwiec przyszłego roku, ale niewiem czy ma to jakieś
    znaczenie...

    pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2004-09-30 17:35:19
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - problem:(
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    .::kasia::. napisała:
    > Mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów uzyskał kredyt hipoteczny pomomo tego
    > że jego dane znajdowały się w BIK-u?

    Pewnie dostał, ale na gorszych (wyśrubowanych) warunkach.

    K.

  • 3. Data: 2004-09-30 18:01:29
    Od: luzyta <l...@n...gazeta.pl>

    2004-09-30 18:29, .::kasia::. wrote:

    > czy ktoś z grupowiczów uzyskał kredyt hipoteczny pomomo tego że
    > jego dane znajdowały się w BIK-u? [...] Czy jest
    > jakakolwiek możliwość uzyskania takiego kredytu?.

    O ile mi wiadomo, np. w mBanku/MultiBanku istnieje taka możliwość
    [pomijam kwestię minimalnych kwot kredytów hipotecznych w tych bankach].
    Przy dużych kredytach [większych niż Twoje potrzeby], bardzo dobrze
    sytuowani klienci mają szansę 'wybłagania', by sprawę ruszono. Jednak
    przy takiej kwocie kredytu doradca uzyska zbyt niską prowizję od
    uruchomionego kredytu, by liczyć na to, że przy konieczności podjęcia
    cholernego wysiłku, wielu starań [specjalnie powołany komitet kredytowy,
    etc.] ktokolwiek się tego podejmie.

    Powodzenia.

    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-09-30 21:57:00
    Od: "ygreg" <t...@w...pl>

    mysle, ze nie powinno byc problemu w DomBanku (oczywiscie i % bedzie
    odpowiednio wyzsze).
    mam przed soba ulotke z numerem na infolinie, ktora mam nadzieje juz dziala
    0801 30 50 90

    pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia!

    ygreg

  • 5. Data: 2004-09-30 22:54:05
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    a w jakim sensie? bo posiadajac VC, KK, kredyt czy bedac zyrantem znajdziesz
    tam mnostwo informacji o sobie.

    ja mialem (ciagle mam) np. zle wpisana informacje, ze niby mialem rate
    zaplacona po 180 dniach i przy moim nazwisku widnieje sympatyczny napis
    "kredyt stracony", a w praktyce wplata nastapila kilka dni pozniej, czyli
    jeszcze standard

    ostatnio udzielili mi 2 kredyty i wydali KK

    --
    dropzone

  • 6. Data: 2004-10-01 05:38:03
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    Ja też tam widnieję jako że miałam kredyt stracony przez 9 m-cy z czego
    każda taka rata to zaległość powyżej 180 dni. Parodia!! Nie wiem jak to
    wyprostować, bo jest to rzeczą niemożliwą żebym miała przez te 9 m-cy w
    każdej racie opóźnienie aż 180 dni. Kredyt był na 3 lata, a przeliczając te
    9 m-cy razy 180 dni to już wychodzi kosmiczny wynik. Suma sumarum kredyt
    został spłacony w czasie, z tym że były tam opóżnienia przez co wylądowałam
    w BIK-u. A większość banków jak tylko widzi że kredyt stracony to
    dziękują:( W Millenium powiedzieli mi na infolini, że jest mozliwe
    naliczenie marży ale jak przyszło co do czego to stwierdzili, że nawet po
    tej marży nie dają mi gwarancji że otrzymam kredyt. I jak tu wierzyć
    bankom...

    pozdrawiam
    Kasia

  • 7. Data: 2004-10-01 22:15:18
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > A większość banków jak tylko widzi że kredyt stracony to
    > dziękują:(

    a u mnie PKOBP powiedzial, ze dopoki nie wykasuja info z BIK-u, to nie ma o
    czym rozmawiac, a BPH przyjal moje oswiadczenie i dla nich bylo jasne, ze
    tam jest blad

    niestety musze zalatwiac sprawe z bankiem, ktory mnie tam umiescil i zadac
    natychmiastowego usuniecia tej informacji

    --
    dropzone

  • 8. Data: 2004-10-02 06:33:08
    Od: "sHd" <s...@p...pl>

    Mi w PKO powiedzieli, że najwcześniej będę mogła wziąść kredyt w czerwcu
    2005, chyba że usuną mnie z listy BIK-u. Poszłam więc do Śląskiego (który
    mnie tam umieścił) z zapytaniem czy jest możliwe aby wykreślili mnie z BIK-u
    tymbardziej, że jest tam błąd popełniony przez ich pracownika. Niestety
    odpowiedź otrzymałam negatywną. Nie ma takiej możliwości. Wczoraj
    zadzwoniłam na infolinię dombanku i dowiedziałam się ze tam nie powinno być
    problemu z otrzymaniem kredytu, jednak warunki troszkę mnie przeraziły.
    Kwota kredytu 29 tys. Rata m-czna przez 20 lat to ok. 370 zł!! w PLN, a w
    CHF ok.266 zł. No cóż takie są realia...

    pozdrawiam
    Kasia

  • 9. Data: 2004-10-02 07:30:27
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2004 08:33:08 +0200,
    osoba podpisana: sHd <s...@p...pl>
    napisała:
    > mnie tam umieścił) z zapytaniem czy jest możliwe aby wykreślili mnie z BIK-u
    > tymbardziej, że jest tam błąd popełniony przez ich pracownika. Niestety
    > odpowiedź otrzymałam negatywną. Nie ma takiej możliwości. Wczoraj

    Co takiego ?????
    Pismo do centrlai z _żądaniem_ naprawienia błędu.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.

  • 10. Data: 2004-10-02 07:43:10
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > tymbardziej, że jest tam błąd popełniony przez ich pracownika. Niestety
    > odpowiedź otrzymałam negatywną. Nie ma takiej możliwości.

    no to sciemniaja, to kto ma to zrobic??? oni wpisali blednie i oni maja
    obowiazek to wykreslic (przeciez BIK tylko zbiera informacje i nic im do
    tego)
    ja tez mam problem wlasnie przez BSK, jest tylko droga normalna, czyli raz
    na jakis czas to robia, albo droga "szybka" i twa to do kilku dni

    --
    dropzone