  • 1. Data: 2004-09-30 12:14:37
    Temat: kredyt
    Od: "jacek" <a...@p...onet.pl>

    potrzebuje informacji na temat listy niesoliodnych klientów. pko bp.
    spłaciłem zadłużenie a bank nie chce mnie skreślić z listy (podanie itp
    )
    każą mi czekać 2 lata
    chcę kupić mieszkanie i nie moge nigdzie dostać kredytu
    jak to obejść?

  • 2. Data: 2004-09-30 13:53:32
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "jacek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > )
    > każą mi czekać 2 lata
    > chcę kupić mieszkanie i nie moge nigdzie dostać kredytu

    idź po kredyt do banku który nie korzysta z BIK-u.
    AI

  • 3. Data: 2004-09-30 13:55:25
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 15:53, Adam Iganowicz wrote:
    > Użytkownik "jacek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > idź po kredyt do banku który nie korzysta z BIK-u.
    > AI

    Ale tu chyba chodzi o migbr a nie bik.
    KJ

  • 4. Data: 2004-09-30 13:58:49
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    > Ale tu chyba chodzi o migbr a nie bik.

    możesz rozszyfrować ten skrót? ;)
    AI

  • 5. Data: 2004-09-30 14:06:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 15:58, Adam Iganowicz wrote:

    > możesz rozszyfrować ten skrót? ;)
    > AI

    Nie :-)

    Generalnei chodzi o bazę danych o _niesolidnych_ (w przeciwieństwie do
    BIK-u trzymającego dane o wszystkich) kredytobiorcach, wymienianą między
    bankami. Powstała ona przed BIK-iem. I tam faktycznie jest sie przez 2
    lata od uregulowania zobowiązań. Ostatnio czepiał się jej GIODO i nawet
    (w przynajmniej jednym przypadku) zsukcesem.
    A do autora wątku: cienko widzę Twój kredyt.
    KJ

  • 6. Data: 2004-09-30 14:10:54
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 9/30/2004 4:06 PM, Użytkownik Kamil Jońca napisał :

> [...]
    > (w przynajmniej jednym przypadku) zsukcesem.
    > A do autora wątku: cienko widzę Twój kredyt.
    To ja pomogę: Międzybankowa Informacja Gospodarcza - Bankowy Rejestr. A
    niżej link do decyzji GIODO

  • 7. Data: 2004-09-30 14:12:13
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    www.giodo.gov.pl/plik/id_p/495/j/pl/

  • 8. Data: 2004-09-30 14:14:02
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "wizardx12" <wizardx12@poczta. onet.pl> napisał w wiadomości
    > To ja pomogę: Międzybankowa Informacja Gospodarcza - Bankowy Rejestr. A
    > niżej link do decyzji GIODO

    gdzie niżej? ;)
    AI

  • 9. Data: 2004-10-01 07:20:07
    Od: a...@p...onet.pl

    jestem na liście niesolidnych klientów. BIK mam czysty.

  • 10. Data: 2004-10-01 18:45:39
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > To ja pomogę: Międzybankowa Informacja Gospodarcza - Bankowy Rejestr.
    > niżej link do decyzji GIODO
    > www.giodo.gov.pl/plik/id_p/495/j/pl/

    Wszystko fajnie... ale:
    1. na decyzję została wniesiona skarga do Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego
    2. jakiś miesiąc temu WSA oddalił skargę
    3. co dalej?

    Danny