    From: luzyta <l...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - problem:(
    Date: Thu, 30 Sep 2004 20:01:29 +0200

    2004-09-30 18:29, .::kasia::. wrote:

    > czy ktoś z grupowiczów uzyskał kredyt hipoteczny pomomo tego że
    > jego dane znajdowały się w BIK-u? [...] Czy jest
    > jakakolwiek możliwość uzyskania takiego kredytu?.

    O ile mi wiadomo, np. w mBanku/MultiBanku istnieje taka możliwość
    [pomijam kwestię minimalnych kwot kredytów hipotecznych w tych bankach].
    Przy dużych kredytach [większych niż Twoje potrzeby], bardzo dobrze
    sytuowani klienci mają szansę 'wybłagania', by sprawę ruszono. Jednak
    przy takiej kwocie kredytu doradca uzyska zbyt niską prowizję od
    uruchomionego kredytu, by liczyć na to, że przy konieczności podjęcia
    cholernego wysiłku, wielu starań [specjalnie powołany komitet kredytowy,
    etc.] ktokolwiek się tego podejmie.

    Powodzenia.

    --
    luzyta