  • 1. Data: 2004-09-30 15:53:20
    Temat: Re: lista niesolidnych - problem
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/1/2004 11:36 AM, Q wrote:

    > jakaś

    > wniosków
    >
    > to samo maja sieci komorkowe;
    > /_moze_ nawet maja polaczenie swojej listy z lista bankow?
    >
    > moim zdaniem "permanentna inwigilacja"
    > dopiero sie zaczyna :(

    W przypadku siecie komórkowych maż wybór: albo zgoda na udostepnianie
    danych, albo kaucja.

    PZdr: Catbert

  • 2. Data: 2004-09-30 15:53:49
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/1/2004 11:36 AM, Q wrote:

> [...]
    >
    > wniosków
    >
    > to samo maja sieci komorkowe;
    > /_moze_ nawet maja polaczenie swojej listy z lista bankow?

    W przypadku sieci komórkowych masz wybór: albo zgoda na udostępnianie
    danych, albo kaucja.

    PZdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-09-30 16:27:01
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/1/2004 5:54 PM, Marcin Nowakowski wrote:

    > A co to BIG? Bo MIG-BR to wiem...

    Zależy, co kto lubi:
    http://www.krd.pl/

    lub:

    http://big.clarence.com/

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2004-10-01 07:12:41
    Temat: lista niesolidnych - problem
    Od: "jacek" <a...@p...onet.pl>

    jestem na liście niesolidnych klientów. BIK czysty. zaległości spłąciłem a pko
    bp nie chce mnie usunąć z listy. nie mam szans na kredyt hipoteczny. czy można
    to jakoś obejść?

  • 5. Data: 2004-10-01 07:21:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 1 Oct 2004 09:12:41 +0200, jacek naskrobał(a):

    > jestem na liście niesolidnych klientów.

    pytanie co to za lista ? BIG ? bank nie może zakładać sobie jakiśtam
    prywatnych list nieregulowanych żadnymi przepisami - no chyba że nie chce
    ich udostępniać.

    > BIK czysty. zaległości spłąciłem a pko
    > bp nie chce mnie usunąć z listy. nie mam szans na kredyt hipoteczny. czy można
    > to jakoś obejść?

    dowiedzieć się co to za lista bo co do zasady to mamy BIK, BIG oraz Sądowy
    Rejestr Dłużników - każdy ma odpowiednie przepisy dotyczące
    wpisywania/usuwania .

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-01 07:40:16
    Od: a...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-10-01 08:12:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bik mam czyściutki. jestem na liście niesolidnych klientów (dłużników).
    jakaś
    > międzybankowa lista od kórej wszystkie banki zaczynają weryfikację
    wniosków

    Wezwać administratora tej listy lub osobę, która się na nią powołała do
    wyjaśnienia skąd i na jakiej podstawie są przetwarzane Twoje dane osobowe.

  • 8. Data: 2004-10-01 08:32:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 1 Oct 2004 09:40:16 +0200, a...@p...onet.pl naskrobał(a):

    > bik mam czyściutki. jestem na liście niesolidnych klientów (dłużników). jakaś
    > międzybankowa lista od kórej wszystkie banki zaczynają weryfikację wniosków

    mają zgodę na przetwarzanie danych osobowych od ciebie??? Czas na skargę na
    GIODO poleconym w trybie KPA (do wiadomości dla banku).

  • 9. Data: 2004-10-01 09:36:52
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

  • 10. Data: 2004-10-01 15:54:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-01 09:21, Użytkownik Sebol napisał:

    > dowiedzieć się co to za lista bo co do zasady to mamy BIK, BIG

    A co to BIG? Bo MIG-BR to wiem...

    p.
    --
    Marcin Nowakowski