  • Data: 2002-01-18 14:48:21
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a kwestia zlotowki
    Od: "Pawel Skrzypinski" <h...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maliszewski <J...@s...home.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a21bls$akb$...@n...tpi.pl...
    > wtedy zaciagnac kredyt w USD lub CHF. Konieczne jest zawarcie takiej
    umowy,
    > ktora gwarantuje mozliwoisc przewalutowania kredytu na dowolna inna walute
    > (najlepiej dowolna ilosc razy i bez prowizji).
    haha ;-))) chyba jak sobie sam taka umowe napiszesz...? ;-)))
    banki nie sa takie skore do dawania takich prezentow...

    > Ja podjalem meska decyzje i 28 grudnia wzialem kredyt w USD. Pierwsza rate
    > mam 30 stycznia. Ciekawe co mi los przyniesie w tym dniu ;-)
    chyba wysoki kurs USD?!?! - nie zycze tego oczywiscie.

    Pozdrawiam

    p.s. Moim skromnym zdaniem: jezeli ktos zarabia w PLN to powinien brac
    kredyt w PLN. % w zlotowkach idzie systematycznie w dol i bedzie tak chyba
    dalej. Polecam tylko PLN.

    Pawel Skrzypinski
    LG Habitat
    LG Petro Bank S.A.