  • 1. Data: 2002-07-03 20:48:34
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "P. Maziarka" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    moze kots mial ten sam problem co ja i ma troche wiecej info.....
    a wiec, potrzebuje dostac kredyt na mieszkanie i wlasnie sie zastanawiam w
    ktorym banku sprobowac i czy wogole mam jakies szanse no i jakiej kwoty moge
    sie spodziewac max .... moze cos doradzicie ? (wazne zeby bank 100 %
    mieszkania pokrywal)

    moje zarobki to ok. 4000 brutto
    jestem sam ..... a no i wojsko "A" moj wiek - 24 lata ......

    PS. czy by pomoglo jak bym mial zone (jakies 1500 zl. brutto ./ mies.
    zarobki) i dziecko

    pozdrawiam
    PM

  • 2. Data: 2002-07-03 22:58:01
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    moge
    > sie spodziewac max .... moze cos doradzicie ? (wazne zeby bank 100 %

    nie wiem czy to mozliwe, chodz w przypadku mieszkania pewnie tak
    sprobuj w LG tylko uwazaj bo mi tam sprawe zalatwiali prawie 2 miesiace
    oprocz tego sensowne zdaja sie byc PKO BP, millenium,

    > moje zarobki to ok. 4000 brutto
    > jestem sam ..... a no i wojsko "A" moj wiek - 24 lata ......
    > PS. czy by pomoglo jak bym mial zone (jakies 1500 zl. brutto ./ mies.
    > zarobki) i dziecko
    nie musisz miec zony, ale na pewno pomogloby jesli bys mial
    wspolkredytobiorce
    jezeli jestes sam to na pewno tez bedzie wymagana cesja polisy
    ubezpieczeniowej na zycie i na pewno Ci jeszcze wymysla tysiac innych
    zabezpieczen - powodzenia

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-07-04 07:37:26
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "P. Maziarka" <f...@p...onet.pl> wrote in message

    > moje zarobki to ok. 4000 brutto
    OK

    > jestem sam ..... a no i wojsko "A" moj wiek - 24 lata ......
    Wojska MUSI nie być ;-) Wiek w porządku.

    > PS. czy by pomoglo jak bym mial zone (jakies 1500 zl. brutto ./ mies.
    > zarobki) i dziecko

    Żona pomaga (w tym przypadku), dziecko nie.

    Trudno jest znaleźć bank finansujący 100% inwestycji, ale skoro zarabiasz ok
    3000 netto, to chyba spokojnie możesz odłożyć te 10 - 20 tysięcy, żeby mieć
    10%? A jak nie to chociaż pożyczyć? Sprawdź w PKO BP Sa.

    Michał W.

  • 4. Data: 2002-07-04 08:07:36
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

> [...]
    > mieszkania pokrywal)
    >
    > moje zarobki to ok. 4000 brutto
    > jestem sam ..... a no i wojsko "A" moj wiek - 24 lata ......

    To tu masz problem - bez "załatwienia ;-) sprawy z wojskiem raczej marne
    szanse - chyba że żyrant, lub lokata w wysokości 12x miesięczna rata - jako
    zawbezpieczenie na wypadek pójścia w kamasze.

    > PS. czy by pomoglo jak bym mial zone (jakies 1500 zl. brutto ./ mies.

    Żona pracująca i zarabiająca jest pomocna w tych (i nie tylko :) ) sprawach.

    > zarobki) i dziecko

    Dziecko - odwrotnie, bo brutalnie mówiąć - to kolejna "gęba" do wyżywienia i
    obniża zdolność kredytową. Dziecko (jeśłi jesteś po studiach) albo dwójka
    dzieci (jeśli nie) może natomiast umożliwić załatwienie kwestii wojska -
    bowiem wtedy armia musiałaby za Ciebie płacić żonie, a że nie ma kasy, do
    takim delikwentom darowują służbę i przenoszą do rezerwy.

  • 5. Data: 2002-07-05 08:14:15
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik jelen <j...@j...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > moge
    >
    > nie wiem czy to mozliwe, chodz w przypadku mieszkania pewnie tak
    > sprobuj w LG tylko uwazaj bo mi tam sprawe zalatwiali prawie 2 miesiace

    W moim przypadku - miesiąc. Decyzja o pokryciu >80% zależy od różnych
    "dziwnych" czynników, np. istotne jest, czy firma, w której pracujesz jest
    znana w branży. Po za tym "nadwyżka" ponad 80% jest dodatkowo ubezpieczana
    (coś około 8-9% - dokładnie nie pamiętam w tej chwili), co dość wyraźnie
    podnosi opłaty. W skrajnym przypadku - dodatkowe 1.8% prowizji... 8-(

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 6. Data: 2002-07-05 16:54:27
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > (coś około 8-9% - dokładnie nie pamiętam w tej chwili), co dość wyraźnie
    > podnosi opłaty. W skrajnym przypadku - dodatkowe 1.8% prowizji... 8-(

    To prawda, smecili, smecili - w koncu poprosili o liste kontrahentow (DG),
    no to im przefaksowalem ksiege przychodow i rozchodow z ostatnich tygodni
    (36 stron) poszlo do dyrektora oddzialu i za 2 godziny mialem kredyt

    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2002-07-05 16:55:39
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > To prawda, smecili, smecili - w koncu poprosili o liste kontrahentow (DG),
    > no to im przefaksowalem ksiege przychodow i rozchodow z ostatnich tygodni
    > (36 stron) poszlo do dyrektora oddzialu i za 2 godziny mialem kredyt
    Dodam jeszcze, ze duze wrazenie na nich robia duze firmy najlepiej
    zagraniczne ;-))

    pozdrawiam,
    jelen