  • Data: 2018-10-03 21:33:21
    Temat: Re: kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie 25zł?

    mnie pobierają 12 zł, oby to się zmieniło, bo mi szkoda tych 144 zł rocznie

    > Tak było kiedyś (liczyłem, że dodaje do marży znacząco) i tak jest na stronie oraz
    w TOiP.
    > Może masz lepiej.
    > Ale w żabie będzie tak samo - chyba że jakiś specjal na powitanie wymyślą, jednak
    na razie zapowiadają utrzymanie wszystkiego tak samo.

    > Zaś czerwoną kupę ma teraz santander consumer - a santander ma białą ma czerwonym
    tle (wcześniej tak miał consumer).

    patrzę na to logo i w zasadzie to masz właściwe skojarzenie ;-)
    w przyszłym tygodniu mam tam umowę kredytową, zapytam pracowników czy
    tak samo im się kojarzy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS