  • 11. Data: 2008-10-13 09:08:31
    Temat: Re: kredyt gotowkowy bez zaswiadczenia o zarobkach
    Od: "mydelko kwa" <m...@p...com>

    Użytkownik "Sslaus" <sslaus@!NOSPAM!.gmail.cooom> napisał w wiadomości
    news:gcqkna$3oi$1@inews.gazeta.pl...
    > moze sprobuj jakiś kokos.pl czy monetto.pl czy inne podobne...

    Wygląda to zachęcająca, ale czy prawdopodobieństwa udzielenia pożyczki w
    takim serwisie dla kogoś z zerowym stażem w nich, nie wygląda
    przypadkiem jak trafienie powiedzmy nie szóstki, ale piątki w dużym
    lotku?

  • 12. Data: 2008-10-13 09:16:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    mydelko kwa napisał(a):

    > Każdy kredyt i pożyczka wiąże się z ryzykiem, a co powiesz na sytuację
    > jak potrzebuje tych pieniędzy żeby zrobić kurs, dzięki któremu dostanę
    > pracę? jak mam wyjść z tego zamkniętego koła?

    Możesz iść do pracy, którą dostaniesz bez tego kursu, i zarobić. To
    chyba najbardziej oczywista odpowiedź, a że kwota nie jest duża to dużo
    czasu ci to nie zajmie (miesiąc w McDonald's?)

    PG

  • 13. Data: 2008-10-13 09:41:13
    Od: "mydelko kwa" <m...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz iść do pracy, którą dostaniesz bez tego kursu, i zarobić. To
    > chyba najbardziej oczywista odpowiedź, a że kwota nie jest duża to
    > dużo czasu ci to nie zajmie (miesiąc w McDonald's?)

    Oferta jest aktualna teraz, za miesiąc nie będzie już stanowiska w tej
    pracy po kursie, więc McDonald's odpada i myślisz, że tak łatwo, w
    dowolnej pracy najpierw szkolenie, miesiąc próbny itp chyba szybciej
    dostać pożyczkę, niż pensję z takiej chwilowej pracy.

  • 14. Data: 2008-10-15 20:27:12
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 13 Oct 2008 11:07:25 +0200, mydelko kwa napisał(a):

    > a co powiesz na sytuację
    > jak potrzebuje tych pieniędzy żeby zrobić kurs, dzięki któremu dostanę
    > pracę?

    Ty się najpierw dobrze zastanów, czy ten kurs nie jest przypadkiem
    jakimś kantem przygotowanym na wyciągniecie kasy od frajerów!
    Bo tak mi cos intuicja podpowiada.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2008-10-31 00:44:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Prawdopodobnie tak własnie jest.

    Natomiast co do kursów to w Urzedach Pracy bywa trochę informacji o bezpłatnych
    kursach kwalifikacyjnych, podobnie niektóre firmy
    oferują bezpłatne kursy (np. za podjęcie później u nich zatrudnienia)
    współfinansowane przez EFS.
    JaC

    -----