  • 1. Data: 2008-10-11 15:00:50
    Temat: Provident - kilka pytan
    Od: "mydelko kwa" <m...@p...com>

    Nie mogę się dodzwonić na ich infolinię, słyszę że wszyscy konsultaci są
    zajęci, a gdy pojawia się sygnał jakby ktoś się zgłosił następuje głucha
    cisza, dzwoniłem parę razy i za każdym razem mam to samo. W zwiazku z
    tym spróbuje tutaj.
    Czy można dostać pożyczkę nie mając aktualnie źródeł dochodu? na ich
    stronie po wybraniu tej opcji nie można przejść dalej, ale gdy zaznacze
    "posiadam źródła dochodu" w formularzu dalej pojawia się też opcja skali
    dochodu od 0, więc sam już nie wiem. Jak wygląda pożyczka od strony
    technicznej, czy konieczna jest ta wizyta w domu? chciałbym żeby rodzina
    się nie dowiedziała, nie można się spotkać z konsultantem gdzieś na
    mieście? Domyślam się, że chodzi tu też o sprawdzenie miejsca
    zamieszkania zgodnego z tym w dowodzie i mniej więcej zlustrowanie stanu
    majątkowego? Pieniądze mogę dostać przelewem na konto i tak samo spłacać
    pożyczkę? W jakim banku mają konto? Kiedy trzeba zacząć spłacać
    pożyczkę? Czy ta firma to jakaś jedna wielka ściema i matactwo, czy
    głosy niezadowolenia pochodzą od tych co nie doczytali do końca umowy?

  • 2. Data: 2008-10-11 15:14:34
    Temat: Re: Provident - kilka pytan
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mydelko kwa <m...@p...com> wrote:

    > dochodu od 0, więc sam już nie wiem. Jak wygląda pożyczka od strony
    > technicznej, czy konieczna jest ta wizyta w domu? chciałbym żeby rodzina
    > się nie dowiedziała, nie można się spotkać z konsultantem gdzieś na

    Chyba właśnie na wizytach domowych polega obejście maksymalnego
    dozwolonego oprocentowania. Płacisz dodatkowo przyjazd po odbiór raty.
    Więc raczej nie możesz płacić przelewem, tylko osobisty odbiór rat.

    a.

  • 3. Data: 2008-10-11 15:18:55
    Od: NoName <n...@n...pl>

    mydelko kwa pisze:
> [...]
    > pożyczkę? Czy ta firma to jakaś jedna wielka ściema i matactwo, czy
    > głosy niezadowolenia pochodzą od tych co nie doczytali do końca umowy?

    Jesli nie masz dochodow udokumentaowanych mozesz zapomniec o pozyczce.
    Na www reklamuja sie ze przelew ale w praktyce daja tylko z odbiorem
    osobistym koszta kosmiczne.

  • 4. Data: 2008-10-11 15:23:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

    > Chyba właśnie na wizytach domowych polega obejście maksymalnego
    > dozwolonego oprocentowania. Płacisz dodatkowo przyjazd po odbiór raty.
    > Więc raczej nie możesz płacić przelewem, tylko osobisty odbiór rat.

    Chyba chodzilo o wizyte przed przyznaniem pozyczki...

    MK

  • 5. Data: 2008-10-11 17:31:37
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "mydelko kwa" <m...@p...com> wrote in message
    > Nie mogę się dodzwonić na ich infolinię,

    To Twój Anioł Stróż nie pozwala ci dogadać się lichwiarzami. Uwierz, ma
    rację i odpuść sobie Privident.

    MichalL

  • 6. Data: 2008-10-11 20:53:38
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-10-11, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Chyba chodzilo o wizyte przed przyznaniem pozyczki...

    Był w sieci artykuł byłej pracowniczki Providenta. (a właściwie osoby
    której płacono na umowę-zlecenie). Generalnie, wizyta przed (a nóż masz
    telewizor i pralkę to wiedzą już co Ci mogą zabrać), jaki aby wypłacić
    (w umowie jest punkt "obsługa bezpośrednia pożyczki gotówkowej u
    klienta" albo jakoś podobnie, jak już ktoś pisał -- to jest sposób na
    danie kredytu z _bardzo_ wysokim oprocentowaniem), no i ktoś potem
    odwiedza aby odebrać raty + odsetki.

    kd,
    ps. Jeśli już ktoś musi, a bank odmawia, to niech szuka po znajomych,
    czy innych źródłach pomocy, bo z kredytu oprocentowanego ~70% to wyjść
    jest na prawdę trudno.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 7. Data: 2008-10-11 21:13:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 11 Oct 2008 22:53:38 +0200, Krzysztof Drewicz napisał(a):

    > ps. Jeśli już ktoś musi, a bank odmawia, to niech szuka po znajomych,
    > czy innych źródłach pomocy, bo z kredytu oprocentowanego ~70% to wyjść
    > jest na prawdę trudno.

    Wg tego co znalazłem na necie, tam rzeczywiste oprocentowanie nie wynosi
    70%, ale powyżej 300%!
    Trick polega na tym, ze tam raty podobno spłaca się nie co miesiąc, ale
    co tydzień!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2008-10-11 21:34:24
    Od: "lwh" <...@...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > 70%, ale powyżej 300%!
    > Trick polega na tym, ze tam raty podobno spłaca się nie co miesiąc, ale
    > co tydzień!

    Bo to jest chwilówka. Dla przymuszonych nagłą potrzebą na niewielkie kwoty.
    Jak pożyczę 1000 i co tydzień przez miesiąc oddam po 250, to źle , lichwa?
    Obsługa kosztuje niezależnie od wielkości pożyczki
    Można uważać takich pożyczkodawców za mafię, i co z tego.
    Nie chcesz nie bierz. Wziąłeś, nie oddajesz, pożałujesz.
    Nie jest to organizacja charytatywna.
    Po jałmużnę to do księdza, mopsu, znajomych itp

  • 9. Data: 2008-10-12 06:42:21
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

> [...]
    > zajęci, a gdy pojawia się sygnał jakby ktoś się zgłosił następuje głucha
    > cisza, dzwoniłem parę razy i za każdym razem mam to samo. W zwiazku z
    może to i słusznie, może spróbuj zobaczyć serwisy typu kokos.pl,
    finansowo.pl czy inne. Na pewno będzie taniej.

  • 10. Data: 2008-10-12 07:35:40
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 12 paź 2008 o 08:42 GMT, Wojo napisał(a):

    > może to i słusznie, może spróbuj zobaczyć serwisy typu kokos.pl,
    > finansowo.pl czy inne. Na pewno będzie taniej.

    Watpie ze znajdzie sie jakis jelen ktory pozyczy cokolwiek komus bez
    dochodu...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ "Jakos nie kusi mnie perspektywa ]
    [ Ekg: #3781111 ][ zostania wsiowym glupkiem ]