  • 1. Data: 2005-01-28 08:53:38
    Temat: kredyt dewizowy - co to jest?
    Od: "mo" <u...@s...ids.pl>

    Szukam dogodnego kredytu (rzedu 8 tys.) i chodze sobie po roznych bankach (i
    skokach) i rozmawiam ... az tu w jednym z nich, pani zaproponowala mi kredyt
    DEWIZOWY na "wyjatkowo korzystnych warunkach". Wspomniala jakie
    oprocentowanie, nie pamietam dokladnie jakie, ale pani podala liczbe o wiele
    mniejsza niz zwykle sie slyszy.
    Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest kredyt dewizowy, slaczego bank moze
    zastsowac nizsze oprocentowanie, czyli krotko mowiac, gdzie jest "podstep"
    mo

  • 2. Data: 2005-01-28 08:58:20
    Temat: Re: kredyt dewizowy - co to jest?
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest kredyt dewizowy, slaczego bank moze
    > zastsowac nizsze oprocentowanie, czyli krotko mowiac, gdzie jest "podstep"

    Podstep lezy w tabeli kursow ... zwlaszcza dzis jest to bardzo wredny
    podstep ze wzgledu na dosc mocna zlotowke.