  • 1. Data: 2005-01-28 00:58:19
    Temat: MilleSMS a Kod autoryzacji - dziwna zaleznosc...
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od momentu wprowadzenia uslugi MilleSMS korzystam z niej i jestem z niej
    zadowolony. Ostatninim jednak czasem zauwazylem pewna roznice w przesyalaniu
    wiadomosci SMS z autoryzacji transakcji karta kredytowa.

    I tak: dokonujac platnosci Visa Classic wszelkie Nr autoryzacji poprzedzone
    (1) xxxxx - otrzymuje potwierdzenie transakcji SMSem.

    Jednak spotkalem sie z kodem autoryzacji poprzedzona cyfra (3) xxxx - tutaj
    nie otrzymuje potwierdzenia SMSem.

    Czy ktos kto korzysta z uslugi MilleSMS i spotkal sie moze z tym
    przypadkiem, badz moze sa na grupie osoby orientujace sie w roznicy pomiedzy
    Nr autoryzacji (1) a (3). Wyglada mi na to ze otrzymujemy SMSa tylko z kodu
    autoryzacji poprzedzonego (1). Fakt faktem jest to wiekszosc kodow
    autoryzacji - jednakze zdarzaja sie wyjatki kiedy SMS nie przychodzi.

    Pozdr,

  • 2. Data: 2005-01-28 07:36:06
    Temat: Re: MilleSMS a Kod autoryzacji - dziwna zaleznosc...
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > autoryzacji poprzedzonego (1). Fakt faktem jest to wiekszosc kodow
    > autoryzacji - jednakze zdarzaja sie wyjatki kiedy SMS nie przychodzi.

    Nie korzystam z MilleSMS dla autoryzacji, ale przypuszczam, ze ta (3) jest
    wtedy, kiedy placisz jakas "mala" kwote, ktora nie wymaga autoryzacji w
    centrum rozliczeniowym, wiec i powiadomienie nie przychodzi :) JA w Amexie
    mam kazda taka platnosc w empikach i stacjach paliw BP :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2005-02-01 20:47:27
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko z kodu autoryzacji poprzedzonego (1). Fakt faktem jest to wiekszosc
    > kodow autoryzacji - jednakze zdarzaja sie wyjatki kiedy SMS nie

    Na prosbe pewnych osob poproszono mnie o zdementowanie tej informacji.

    Z informacji ktore uzyskalem: kod autoryzacji (3) xxxx ktory widnieje na
    kwitku z terminala nie jest autoryzacja przekazana do Banku w zwiazku z
    powyzszym normalna rzecza jest brak powiadomienia poprzez wiadomosc
    MilleSMS.

    Pozdr,