    From: "mo" <u...@s...ids.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt dewizowy - co to jest?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 09:53:38 +0100

    Szukam dogodnego kredytu (rzedu 8 tys.) i chodze sobie po roznych bankach (i
    skokach) i rozmawiam ... az tu w jednym z nich, pani zaproponowala mi kredyt
    DEWIZOWY na "wyjatkowo korzystnych warunkach". Wspomniala jakie
    oprocentowanie, nie pamietam dokladnie jakie, ale pani podala liczbe o wiele
    mniejsza niz zwykle sie slyszy.
    Czy ktos moze mi wyjasnic co to jest kredyt dewizowy, slaczego bank moze
    zastsowac nizsze oprocentowanie, czyli krotko mowiac, gdzie jest "podstep"
    mo