    From: DanW <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzieze z kont na dowod?
    Date: Mon, 23 Aug 2010 14:41:57 +0200

    W dniu 11-08-2010 00:25, pmlb pisze:

    > "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > nie mog oczyscic bankomatu do zera bo powistala by sytuacja, ze caly
    > kraj pozostal by bez gotowki:)
    > Naturalnie bank moze zniesc limit jesli mu to potrzebne. Pracownik banku
    > tez moze dokonac wyplaty srodkow markujac operacje jako wyplata z
    > bankomatu.
    > Tak naprawde, to pieniadze w banku nigdy nie sa bezpieczne,
    > najwspanialsze szyfry, hasla temu nie zaradza.
    > PR bankow sprytnie przezucilo uwage klienta na internet i zabezpieczenia
    > internetowe robiac z tego przysowiowe widly z igly gdzie tym czasem

    Ja wiem tylko jak wygląda to w jednym Banku. Każda operacja, którą
    wykonuje pracownik jest automatycznie zapisywana w rejestrze. Rejestry
    sprawdzane są bardzo regularnie i bardzo wnikliwie. Pracownik faktycznie
    ma dostęp do wszystkich danych osobowych bo musi je mieć i tu jest myślę
    słaby punkt systemu. Dziwi mnie brak podejrzeń co do osoby, która
    przychodzi do Banku i zmienia numer dowodu i podpis. Mnie by to
    zastanowiło. Pozdrawiam