    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzieze z kont na dowod?
    Date: Tue, 10 Aug 2010 23:25:03 +0100

    "Clegan" <c...@g...com> wrote in message
    news:a8fcee0b-ab32-4948-a67b-edc7ced4cdb1@m1g2000yqo
    .googlegroups.com...

    > No ok, tylko po jaką cholerę jest w takim razie wzór podpisu skoro
    > mogę go w każdej chwili zmienić ?

    Bys mial pozory bezpieczenstwa.
    Jeszcze raz napisze, kazdy pracownik banku ma dostep do dokumentow
    fizycznych, problem zmienic podpis?
    Ja w swojej karieze widzialem tak badziewnie podrobone pieczeci wzorowe
    (firmowe konto) ze kon by sie usmial, pracownicy banku wpadli bo za bardzo
    sie rozwineli i rozmienili na drobne... inaczej by mogli krecic lody latami.
    Na podrobione dokumenty brali towary na kredyt:)
    Limit na karcie dzienny tez jest dla banku nie dla ciebie:) Po to bys nie
    mog oczyscic bankomatu do zera bo powistala by sytuacja, ze caly kraj
    pozostal by bez gotowki:)
    Naturalnie bank moze zniesc limit jesli mu to potrzebne. Pracownik banku tez
    moze dokonac wyplaty srodkow markujac operacje jako wyplata z bankomatu.
    Tak naprawde, to pieniadze w banku nigdy nie sa bezpieczne, najwspanialsze
    szyfry, hasla temu nie zaradza.
    PR bankow sprytnie przezucilo uwage klienta na internet i zabezpieczenia
    internetowe robiac z tego przysowiowe widly z igly gdzie tym czasem kradnie
    sie wewnatrz banku...