    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzieze z kont na dowod?
    Date: Tue, 10 Aug 2010 23:16:04 +0100

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m31va65jb1.fsf@intrepid.localdomain...

    > Tez watpie. Takiej weryfikacji czesto nie da sie przeprowadzic, ludzie
    > potrafia sie mocno zmienic w ciagu 10 lat. Kto mialby to oceniac i na
    > jakiej podstawie?

    > Dokladnie rzecz biorac, pozyczylismy bankowi pieniadze (to zasadnicza
    > roznica), bank wyplacil pieniadze oszustowi, natomiast nam (jeszcze) nie
    > wyplacil. Nie widze problemu dla klienta, chyba ze wspoludzial.

    Od kiedy ty pozyczasz bankowi pieniadze?
    :)))
    Wplacajac do banku dowolna sume, zrzekasz sie do nich praw na rzecz banku -
    to dobra wola banku czy ci je da czy nie:)
    Oczywiscie tak sie nie dzieje z wiadomych przyczyn, ale dokladnie tak to
    dziala. Jak bank zwinie walizki to zobaczysz fige z makiem i idz po sadach
    niech ci wowczas bank odda...
    Jak sadzisz dlaczego w sadach nie ma spraw przeciw bankom o nieoodanie
    "pozyczki" - ? A sadzisz, ze malo jest takich spraw?
    W prawie bankowym to masz napisane, na stronach NBP bylo nawet pieknie
    wyjasnione prezentacja, nie wiem czy to jeszcze tam jest.