eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku? › Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
  • Data: 2009-06-05 12:25:04
    Temat: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
    > maslem maslanym...

    Dziubdziuś -- to Ty bredzisz od rzeczy. :)
    Były pieniądze na KO, zleciłem przelew na RO i otrzymałem
    po chwili zero dostępnych środków, po czym zero w ogóle. :)

    Po chwili miałem zero w ogóle. :) Zero na KO i zero na RO. :)
    Zero dostępnych i zero w ogóle. :)

    > Wczoraj przed polnoca zrobilem przelew z jednego RO na KO, saldo na jednym
    > jak i drugim rachunku nie zmienilo sie, jedynie srodki dostepna na RO
    > zmalaly, i do polnocy sie juz tak zostalo, poszedlem spac, rano suma sald
    > caly czas taka sama, jedynie dostepne srodki zrownaly sie sumie sald

    I co to ma wspólnego ze mną? :)

    > Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
    > pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

    Ale ja nie pisze o tym,co było u Ciebie czy u ,,Kowalskiego''. :)
    Ja piszę o tym, co było u mnie. :)
    A u mnie było zero. :)

    > Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
    > kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

    Dziubdziuś -- zwróć uwagę na to, że jeśli Ty coś masz poprawnie,
    to ja nie muszę tak mieć.
    Jeśli piszę sald i nawet to powtarzam, to znaczy, że sald. :)

    Forsowanie stanowiska niewiele daje. Nawet pomyślałem o tym,
    że dobrze, iż mam papierowe potwierdzenia wpłat. :)

    Ja zleciłem przelew po północy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'