eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku? › Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
  • Data: 2009-06-10 17:55:18
    Temat: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h06vog$bn7$...@i...gazeta.pl

    > Listu do Eurobanku:
    >
    > Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    > z którego przelałem, ani na docelowym.
    >
    > To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    >
    > LC

    Kategoria Reklamacja
    Tytuł kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Data i godzina 04-06-2009 06:06:58
    Autor eurobank
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została skierowana do Działu Reklamacji.
    Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, a o jej wyniku poinformujemy
    Pana telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty.

    Z poważaniem

    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank

    Dziś była kolejna licytacja mienia... Przedwczesna... Śpieszy się bankowi...
    Udaje świętoszka... ;) Ale takie jest życie... Zabrali mi znowu prawie
    wszystkie pieniądze... Raptem dwie działki pozostawili...
    Co za ludzie -- 7.2% nie przeszło!!
    Szok!! A miało być po 10% do końca świata... ;)

    Bez sądu, bez komornika... Od razu na licytację...

    Za 15 dni będzie czwartek... Taka okazja przytrafia się rzadko... :)
    A później znowu kolejny miesiąc i można znowu przelać z oszczędzającego
    na ROR, skąd bank skonfiskuje w drodze licytacji... Życie jest brutalne... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'