eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku? › Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
  • Data: 2009-06-05 12:13:51
    Temat: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 05 cze 2009 o 01:10 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ile razy należy powtarzać kłamstwo, aby było prawdą? :)
    >
    > Suma sald. :) Suma sald wychodzi w pewnym momencie (a moment ;)
    > ten trwać może i kilka godzin) na zero, choć pieniądze są, czy
    > raczej być powinny. :)

    Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
    maslem maslanym...

    Wczoraj przed polnoca zrobilem przelew z jednego RO na KO, saldo na jednym
    jak i drugim rachunku nie zmienilo sie, jedynie srodki dostepna na RO
    zmalaly, i do polnocy sie juz tak zostalo, poszedlem spac, rano suma sald
    caly czas taka sama, jedynie dostepne srodki zrownaly sie sumie sald

    Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
    pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

    Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
    kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

    Pozdrawiam
    Brzezi