  • Data: 2014-08-25 11:41:07
    Temat: Re: koszty przelewu EUR do innego kraju UE
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1c683b68-f906-4603-8a75-492a40fb8357@googlegrou
    ps.com...

    > Tak, w miedzyczasie zdazylem sam to znalezc. Czyli getinowiec nie mial pojecia
    > o wlasnej ofercie. Zatem ja place 20 zlotych, zadnych procentow, a odbiorca
    > nie placi nic, zgadza sie?

    Musisz o to zapytac w banku z którego chcesz skorzystac.
    Przy przelewach SEPA przypisane jest SHA czyli koszty dzielone miedzy nadawce i
    odbiorce
    OUR - czyli pelne koszty pokrywa nadawca - jest jako opcja przy przelewach
    SWIFT, a tam sa zwykle wieksze oplaty

    Robilem przed wakacjami przelew SEPA w euro w mBaku, co kosztowalo mnie 5
    zlociszy
    a Raifaisen w kraju docelowym pobral sobie 5 euro prowizji z kwoty przelewu
    Jak nie wiadomo ile bank docelowy czesze prowizji, to trudno "wycyrklowac" ile
    kasy przelac

    Pozdro