  • 1. Data: 2007-06-10 22:40:23
    Temat: korona TFI??
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    Witam.
    Znalazłem w szufladzie Świadectwo Uczestnictwa.
    10,365 jednostek.
    Co z tym zrobić??
    Ile to (jeśli coś) jest warte??

  • 2. Data: 2007-06-10 23:03:28
    Temat: Re: korona TFI??
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sadosław" <r...@o...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Znalazłem w szufladzie Świadectwo Uczestnictwa.
    > 10,365 jednostek.
    > Co z tym zrobić??

    Sprawdzic czy przypadkiem nie zostaly juz odkupione przez TFI. Jesli to
    mozesz trzymac, albo przedstawic do odkupienia.

    > Ile to (jeśli coś) jest warte??

    http://info.u-i.pl/n/wycena.html

    MK

  • 3. Data: 2007-06-11 20:19:38
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Sadosław napisał(a):
    > Witam.
    > Znalazłem w szufladzie Świadectwo Uczestnictwa.
    > 10,365 jednostek.
    > Co z tym zrobić??
    > Ile to (jeśli coś) jest warte??

    Musisz przeczytac dokladnie jaki fundusz
    Korona obecnie nie istniej wiec nalezy udac sie do Union Investment

    jesli to Korona Akcje to obecnie znalazles w szufladzie jakies 2500zl
    o ile wczesniej nie zostalo umorzone.

  • 4. Data: 2007-06-11 20:24:44
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz przeczytac dokladnie jaki fundusz
    > Korona obecnie nie istniej wiec nalezy udac sie do Union Investment
    >
    > jesli to Korona Akcje to obecnie znalazles w szufladzie jakies 2500zl
    > o ile wczesniej nie zostalo umorzone.

    z tego co sie dzisiaj dowiedziałem jest to obecnie UNIKORONA

  • 5. Data: 2007-06-11 20:42:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Sadosław napisał(a):

    > z tego co sie dzisiaj dowiedziałem jest to obecnie UNIKORONA

    Unikorona to troche mało sie dowiedziałes bo to taki "brand"
    jest Unikorona Akcja, unikorona zrownowazone, unikorona pieniezny,
    unikorona obligacje. Wiec musisz sie dowiedziec czy to byla Korona Akcji
    czy Zrownowazona. Ale idz do POku ktory handluje tymi produktami moze
    wydobeda od agenta transferowego stan rejestru