  • 11. Data: 2005-11-22 15:15:10
    Temat: Re: konto walutowe prowadzone w Funtach ...
    Od: maho <m...@p...net>

    Mithos napisał(a):

    > Wygoda przeciez jest ok, ja nie mialem zadnych problemow.

    Jak widać jest to kwestia gustu :). Dla mnie interfejs Multi był
    objawieniem po interfejsie Citi. I gdyby nie ta nieintuicyjna kolejność
    dostawania się do konta (czyli najpierw co, a potem na którym koncie, a
    nie odwrotnie), to bym uważał ten interfejs za idealny.

    Ale przede wszystkim w odróżnieniu od Citi:
    - chodzi szybko (citi ma serwer bodajże w Stanach, i jakoś tak niezbyt
    szybko się ładuje),
    - nie jest przeładowane javascriptem (który powinien przyśpieszać, ale
    jakoś jakby spowalniał),
    - łatwo mi jest obliczyć ile w tym miesiącu wydałem na KK (saldo +
    blokady, dodatkowo widzę te blokady). W Citi muszę odejmować saldo
    dostępne od limitu dodatkowo uwzględniając zadłużenie w pakiecie Komfort.

    > bezpieczenstwo ? Coz to juz inna kwestia. Nadal nie ma zadnych
    > zabezpieczen ? :)

    No żeby tak zupełnie żadnych to nie, logujesz się na numer karty i hasło
    :D:D

    pozdrav

    maHo

  • 12. Data: 2005-11-22 16:35:02
    Od: "Pabloss" <p...@g...pl>

    czyli nie ma szans na taką opcje, ze wpłacam funty w Anglii i wypłacam funty
    w Polsce ?
    A moze znacie jakies tanie angielski banki, ktore daja taka mozliwosc, z
    obsluga przez net ?

    generalnie to co radzicie

    sytuacja wygląda tak, że anglicy tydzien po moim wyjezdzie do Polski
    wpłacają mi kase, wiec musze podac konto - jak to rozegrac zeby najmniej
    stracic ? Dodam tylko, że nie moge odebrać gotówki..

    pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2005-11-24 09:04:07
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pabloss" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sytuacja wygląda tak, że anglicy tydzien po moim wyjezdzie do Polski
    > wpłacają mi kase, wiec musze podac konto - jak to rozegrac zeby najmniej
    > stracic ? Dodam tylko, że nie moge odebrać gotówki..
    Ja bym się poważnie zastanowił nad taką opcją - chyba że masz do nich
    zaufanie - bo trochę dziwnie mi wygląda, ale może czegoś nie wiem.

    Obawiałbym się tego tygodnia po - ale może przeczulony jestem?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 14. Data: 2005-11-24 19:04:11
    Od: "Pabloss" <p...@g...pl>

    firma duza i pewna
    dont łory :)

  • 15. Data: 2005-11-24 20:59:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2005 17:24:35 +0100, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

    >Interfrejs Multi ma bardzo niewygodna ceche tzn. nie dziala z poziomu
    >przegladarki funkcja "Wstecz".

    A w których bankach to działa? Zlecam przelew, klikam "Zatwierdź", a potem
    "Wstecz" i "Dalej". I tak 7 razy. Co się stanie? :)

  • 16. Data: 2005-11-24 21:20:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > A w których bankach to działa? Zlecam przelew, klikam "Zatwierdź", a potem
    > "Wstecz" i "Dalej". I tak 7 razy. Co się stanie? :)

    To zupelnie nie o to chodzi. Wchodze sobie w jakas opcje zwiazana z
    rachunkie (dajmy na to nie tam gdzie chcialem) i nie moge dac wstecz.
    Mnie sie to niepodoba.

    --
    pozdrawiam
    Mithos