  • Data: 2005-05-05 12:23:15
    Temat: Re: konto w Szwajcarii- przez internet ?
    Od: f...@T...fiut.org (Franz) szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ja pytałem czemu akurat Szwajcaria. Przecież jest wiele innych krajów w
    > których można dużo łatwiej założyć rachunek bankowy.

    No przeciez pisze ze to bardziej mit - nawet sie ostatnio okazalo ze
    wcale a wcale duzy bank nie jest taki "cacy" jak ktos sie chce schowac
    np. przed szwabskim finanzamtem.
    Poza tym tam naprawde jest malo bankow ktore z otwartymi rekami przymuja
    leni (ktorym sie nie chce tam jechach albo ich nie stac) z tysiacem
    uciulanych frankow.

    W odroznieniu od tego jest np. znany i bezpieczny bank na Jersey ktory
    przyjmuje juz od 500 funtow.

    > Mam wrażenie, że ludzie się za dużo naczytali/naoglądali Vabanku.

    No masz... najlepszy dowod ze to dobry film jest :)))

    --
    Franz