  • 1. Data: 2002-02-11 19:23:04
    Temat: konto w EURO i Maestro
    Od: "Alex" <a...@p...onet.pl>

    Prosze o info, gdzie moge otworzyc konto w EURO, i dostac zwykla karte ale
    MAESTRO.
    no, i zeby oczywiscie platnosci w UE robione w euro, obciazaly to konto nie
    przewalutowywujac sie kilka razy po drodze...
    Najlepiej taki bank, zebym mogl wplacic np pare tys gotowka w EURO i juz,
    zadnych ceregieli po drodze.
    City juz nie umie tak robic....

    Alex.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"

  • 2. Data: 2002-02-12 14:35:11
    Temat: Re: konto w EURO i Maestro
    Od: "Homeboy" <h...@t...pl>

    > City juz nie umie tak robic....

    Dlaczego piszesz, ze Citi nie potrafi przelaczyc karty maestro na konto w
    EUR? Dzwonilem do nich, powiedzieli ze nie ma problemu. Sam to za tydzien
    wyprobuje wiec opisze.

    homeboy

  • 3. Data: 2002-02-12 14:43:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 12, 2002 at 03:35:11PM +0100, Homeboy wrote:

    > Dlaczego piszesz, ze Citi nie potrafi przelaczyc karty maestro na konto w
    > EUR? Dzwonilem do nich, powiedzieli ze nie ma problemu. Sam to za tydzien
    > wyprobuje wiec opisze.

    Bo ponoc umie, ale rowniez ponoc nie chce.

    Moze zmienili zwyczaje?

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-12 18:56:55
    Od: "Alex" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Homeboy" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego piszesz, ze Citi nie potrafi przelaczyc karty maestro na konto w
    > EUR? Dzwonilem do nich, powiedzieli ze nie ma problemu. Sam to za tydzien
    > wyprobuje wiec opisze.

    Biuro Olewania Klienta tak powiedzialo. nie moge powiazac karty z kontem
    walutowym.
    A bardzo chce.