  • 1. Data: 2002-02-11 18:01:47
    Temat: BZ WBK i Visa Classic debetowa
    Od: "Mike" <m...@n...pl>

    Witam

    Jestem prawie od miesiaca posiadaczem studenckiego konta w BZ WBK. W tym
    przypadku aby zlozyc wniosek o Vise Classic (debetowa) musze przedstawic 6
    miesieczna historie rachunku z innego banku. I tu mam pytanie, jaka powinna
    byc minimalna kwota wplywow na konto w poprzednim banku, aby otrzymac te
    karte.

  • 2. Data: 2002-02-11 18:23:17
    Temat: Re: BZ WBK i Visa Classic debetowa
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Mike wrote:
    > miesieczna historie rachunku z innego banku. I tu mam pytanie, jaka powinna
    > byc minimalna kwota wplywow na konto w poprzednim banku, aby otrzymac te
    > karte.
    Wydaje mi się, że do debetowej nie ma wymagań co do minimalnej kwoty
    wpływów...

    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl

  • 3. Data: 2002-02-11 21:17:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wydaje mi się, że do debetowej nie ma wymagań co do minimalnej kwoty
    > wpływów...

    Do VC jest.
    Nie jestem pewien ale chyba co najmniej 500 zlotych.

  • 4. Data: 2002-02-12 15:10:28
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    > Do VC jest.
    > Nie jestem pewien ale chyba co najmniej 500 zlotych.

    Przy debetowej nie ma. Konto w BZWBK od 3 miesięcy (lub historia z innego
    banku za pół roku). Przy kredytowej minimalny miesięczny dochód 1500 zł.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 5. Data: 2002-02-13 00:09:01
    Temat: Odp: BZ WBK i Visa Classic debetowa
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Michał Kowalski <c...@R...pl> napisal

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Przy debetowej nie ma. Konto w BZWBK od 3 miesięcy (lub historia z innego
    > banku za pół roku). Przy kredytowej minimalny miesięczny dochód 1500 zł.

    Juz kiedys bylo o tym
    Ze wzgledu na zupelny balagan jaki maja, to w jednych oddzialach chca, zeby
    bylo te 500 PLN, w innych daja po 3 miesiacach. Oni sami nie wiedza, czego
    chca.

    pozdrawiam
    Wookasch