  • 1. Data: 2002-02-11 18:10:46
    Temat: Lukas i wcześniejsza spłata VC
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Ktos tu kiedyś pytał, czy jak się wpłaci wcześniej pieniadze tytułem spłaty
    zadłużenia, to czy podwyższy to limit.
    Otóż sprawdziłem na własnej że tak powiem skórze, iż nie- ale za to od
    następnego dnia ma się dostępną tą kwotę na karcie.
    I teraz ponieważ za wcześnie wpłaciłem pieniążki i powstało małe zadłużenie
    w czasie od mojej wpłaty do terminu generowania wyciągu- muszę i tak spłacić
    to małe zadłużenie, bo jak nie to...
    Btw- już podobno działa opcja podwyższenia limitu na karcie i jest możliwa
    bez jej zwrotu i starania się o nową :-)- więc do oddziałów panowie :-)).
    Grzegorz
    PS
    Byli dzisiaj u mnie w firmie panowie z citibanku i prawie na siłę chcieli mi
    wcisnąć ichnią kk- powiedziałem, że się zastanowię.
    Ale po przeczytaniu TOiP i skonfrontowaniu jej z kłamliwą propagandą
    stwierdzam, że nie jest ona warta zachodu.
    Oczywiście bez mojej pomocy nie zająkneliby się nawet o opłacie za
    ubezpieczenie :-)) (dzięki ci pbb :-))
    Że nie wspomnę o zdjęciu na karcie, które rzekomo ma chronić właściciela-
    tak wprost twierdził sprzedawca.
    Btw- czy to prawda, że wypłaty z euronetów na całym świecie kosztują tylko
    4zł (toip z ich www mówi co innego :-).
    Oczywiście nie mieli regulaminów, ale powiedzieli, że karta przyjdzie
    nieaktywna i z regulaminem więc mozna będzie zdecydować :-)).
    Ech... szkoda słów.