  • 1. Data: 2002-02-11 19:13:59
    Temat: mBank - podwójna opłata za dostatkowe karty
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Właśnie patrzę sobie a tu opłaty za dodatkowe karty x2 (znaczy się pobrane dwa
    razy po 15 zł.). Mlinka nie wiedziała czemu. Ktoś ma podobne problemy?

    TM

  • 2. Data: 2002-02-11 19:28:59
    Temat: Re: mBank - podwójna opłata za dostatkowe karty
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Właśnie patrzę sobie a tu opłaty za dodatkowe karty x2 (znaczy się pobrane
    dwa
    > razy po 15 zł.). Mlinka nie wiedziała czemu. Ktoś ma podobne problemy?

    jak 2 karty (dla pełnomocnika) , to 2 x 15 zł

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-11 19:34:46
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Właśnie patrzę sobie a tu opłaty za dodatkowe karty x2 (znaczy się pobrane
    dwa
    > razy po 15 zł.). Mlinka nie wiedziała czemu. Ktoś ma podobne problemy?

    ja miałem

    w lipcu pobrali mi za kartę dla pełnomocnika dwukrotnie z emaxa 16 stycznia
    z ekonta
    złożyłem reklamację i wyjaśnili sprawę (po 2 tygodniach zwrócili 15 zł
    księgując z datą 16 stycznia)

    Piotr Orzechowski